خبرهای جدید از جشن منتقدان و نویسندگان سینما/ مراسم کوتاه می‌شود
خبرهای جدید از جشن منتقدان و نویسندگان سینما/ مراسم کوتاه می‌شود
دبیر یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی تاکید کرد این دوره از جشنواره نسبت به سال های قبل کوتاه تر و منظم‌تر برگزار می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
به گزراش هنرنیوز و به نقل از مهر ، جعفر گودرزی دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی چند روز آینده فراخوان یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی منتشر می شود و به دست اعضای آکادمی انجمن می رسد تا اعضا بتوانند آرای خود را ظرف ۷۲ ساعت در اختیار انجمن قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اعضای آکادمی آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را داوری می کنند، بیان کرد: هرچند افراد ۷۲ ساعت فرصت دارند تا آرای خود را ارائه دهند، اما نزدیک به ۲ هفته طول می کشد تا این آرا جمع‌بندی شود.

دبیر یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده به احتمال زیاد این جشن نیمه اول مرداد ماه برگزار می شود. به هر حال جشن انجمن منتقدان جشنی است که همه اهالی سینما در آن حضور دارند و باید در بهترین فضا و بهترین زمان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در این جشن مانند دیگر دوره ها، بزرگداشت منتقدان و سینماگران برگزار می شود اما اینکه در این دوره از چه کسانی تجلیل می شود هنوز مشخص نیست.

گودرزی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که جشن امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت برگزار شود و سعی می کنیم تا زمان مراسم کوتاه شود و با نظم بهتری نسبت به دوره های قبل برگزار شود.
کد خبر: 94597
Share/Save/Bookmark