مسابقه «کتاب و زندگی» تا پایان مرداد تمدید شد/ شرکت بیش از 1200نفر در هفته‌های اخیر
مسابقه «کتاب و زندگی» تا پایان مرداد تمدید شد/ شرکت بیش از 1200نفر در هفته‌های اخیر
 
تاريخ : چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
مسابقه کتاب و زندگی تا پایان مرداد تمدید شد ضمن این که در هفته‌های یازدهم و دوازدهم دور چهارم مسابقۀ ۱۲۰۹ نفر شرکت کردند که اصفهان و خراسان رضوی اکثریت جوایز این دو هفته را به خود اختصاص دادند.
به گزارش هنرنیوز به نقل از دبیرخانه مسابقه سراسری «کتاب و زندگی»، تا کنون ۴۲۶۷ نفر در دور چهارم این مسابقه با محوریت کتاب «رویای نیمه‌شب» شرکت کرده‌اند و ۹۱ نفر صاحب جایزه شده‌اند.

در هفته‌های یازدهم و دوازدهم این مسابقه نیز ۱۲۰۹ نفر شرکت کردند که استان‌های اصفهان و خراسان رضوی توانستند اکثریت جوایز این دو هفته را به خود اختصاص دهند. همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در معرفی این کتاب در تبلیغات شهری، اثر خود را در افزایش تعداد شرکت کنندگان این شهر به خوبی نشان می‌دهد.

فهرست برندگان قرعه کشی هفته‌های یازدهم و دوازدهم به شرح است: برندگان ربع سکه بهار آزادی: ۱- سیده محبوبه حسینی/ قزوین ۲- علی مقدادی/ ساوه برندگان کارت هدیه یکصد هزار تومانی: ۱- نیلوفر دولت آبادی/ اردبیل ۲- منصوره حسینی/ اصفهان ۳- فاطمه مهدی زاده/ شیراز ۴- لیلا عبدالی از/ شهرستان چرام استان کهکیلویه و بویراحمد ۵- مرتضی صفرزاده/ استان خراسان رضوی ۶- خاطره مجلسین/ اصفهان ۷- زهرا شریعتی فرد/ اصفهان ۸- محمد حسین داستان پور/ اصفهان ۹- مریم لوخن/ خراسان رضوی ۱۰- محمد علی پاک وجدان/ مشهد مقدس ۱۱- عایشه هوشمندی/ قشم استان هرمزگان ۱۲- نیلوفر کریمیانفر/ شیراز.

با توجه به استقبال مخاطبان از دور چهارم مسابقۀ بزرگ «کتاب و زندگی» و روند تصاعدی شرکت مخاطبان، مهلت شرکت در این دور از مسابقه تا آخر مردادماه سال جاری تمدید شد.
کد خبر: 91987
Share/Save/Bookmark