میرفخرایی و اینانلو در برنامه صبحگاهی شبکه چهار
مدير شبكه چهار سيما خبر داد:
میرفخرایی و اینانلو در برنامه صبحگاهی شبکه چهار
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۸
مدير شبكه چهار سيما گفت: به دليل استقبال از برنامه صبح‌گاهي «طلوع» و حفظ مخاطبان آن،‌ به زودي اين برنامه با اعمال تغييراتي روي آنتن مي‌رود.

به گزارش هنرنیوز، برنامه صبح‌گاهي طلوع در شبكه 4 با اختصاص بخش ويژه‌اي به معرفي دانشگاه‌هاي كشور بستري را فراهم كرد كه دانشگاهيان بتوانند دستاوردها و مشكلات خود را مطرح كنند.

مدير شبكه 4 سيما در گفت‌وگو با روابط عمومي اين شبكه گفت: مسئولان دانشگاه‌ها با حضور در اين برنامه از تلاش و همراهي رسانه ملي در كمك به دانشگاه‌ها و مراكز علمي استقبال كرده‌اند.

رستم وندي ادامه داد: برنامه صبح‌گاهي طلوع با پخش گزارش‌ها و تصاويري از قابليت‌ها، استعدادها، پيشرفت‌هاي علمي، تحقيقاتي و پژوهشي علاوه بر ايجاد فرصت‌هاي مختلف توانست به حل بسياري از مشكلات مديريتي دانشگاه‌ها كمك كند.

به گفته مدير شبكه 4 برخي از اين دانشگاه‌ها نخستين بار بود كه در رسانه ملي حضور مي‌يافتند و اين حضور اعتبار خوبي به مديريت اين دانشگاه‌ها بخشيده است.

رستم‌وندي "طلوع "را تنها برنامه صبحگاهي شبكه‌هاي سيما بيان كرد كه ماهيت علمي آموزشي دارد و مخاطبانش جامعه علمي كشور است.

مدير شبكه 4 در آستانه يك سالگي اين برنامه از تغييراتي جدي و جديد در اين برنامه خبر داد و گفت: برنامه صبحگاهي شبكه 4 از 5 تير ماه 89 به روي آنتن رفت و در اين 10 ماه جايگاه خوبي در فضاي رسانه‌اي پيدا كرد و در آستانه يك سالگي اين برنامه قصد داريم با تغييراتي در ساختار و محتوا بر جذابيت اين برنامه افزوده شود.

رستم وندي "ورزش از ديدگاه علم " و "علم در خانه و خانواده " را از جمله موضوعاتي برشمرد كه در سري جديد برنامه به صورت جدي به آنها پرداخته خواهد شد.

كجوري مدير گروه دانش شبكه 4 هم خلاقيت، نخبه پروري، گردشگري، نجوم، محيط زيست، آموزش اقتصاد زندگي، حقوق حرفه‌اي، هنر و سينما، بهداشت و سلامت جسمي و رواني و طب سنتي را از آيتم‌هاي جديد برنامه طلوع اعلام كرد.

كجوري همچنين از حضور مجريان موفق در اين برنامه خبر داد و گفت: اسماعيل ميرفخرايي، برادران صفاريان‌پور، شيرين تركمندي، پريچهر بهروان، محمدعلي اينانلو و محمود كريمي وتعدادي از مجريان فعلي برنامه از جمله مجري كارشناساني هستند كه در سري جديد حضور خواهند داشت.

برنامه صبح‌گاهي طلوع هر صبح به جز جمعه‌ها از ساعت 7 تا 9 از شبكه 4 سيما پخش مي‌شود.



کد خبر: 26646
Share/Save/Bookmark