«سالهای ابری» سریالی شریف و دیدنی است
پژمان جمشیدی:
«سالهای ابری» سریالی شریف و دیدنی است
پژمان جمشیدی با اعلام اینکه «سالهای ابری» سریالی شریف و دیدنی است ابراز امیدواری کرد که مخاطبان تلویزیون هم این مجموعه تلویزیونی را دوست داشته باشند.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
به گزارش هنرنیوز ، پژمان جمشیدی با اشاره به بازی خود در «سالهای ابری» گفت: این نقش از دفتر آقای کرم پور به من پیشنهاد شد، آن روزها مشغول بازی در یک تئاتر بودم و روزهای شلوغی را پشت سر می گذاشتم اما اسم مهدی کرم پور و البته فیلمنامه بی نقص این سریال مجابم کرد که هر سختی را برای بازی در این سریال به جان بخرم.

وی افزود: درباره استقبال مردم از این مجموعه تلویزیونی اطلاع دقیقی ندارم اما تا امروز در صفحه های اجتماعی که من پیگیر آنها هستم، بسیار مورد لطف قرار گرفتم و ظاهرا مخاطبان تلویزیون با این سریال ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

جمشیدی گفت: به نظر من «سالهای ابری» سریالی خوبی است، تنها ضعف سریال این است که قسمت های آن کم است و تا مردم بخواهند با آن ارتباط برقرار کنند، تمام می شود.

بازیگر سریال «پژمان» ادامه داد: این کار فیلمنامه خوبی دارد، تنها ضعف سریال این است که همه ماجراها به موقع و درست اتفاق می افتد و کسی نمی تواند انتهای آن را پیش بینی کند.

او با بیان اینکه در «سالهای ابری» نقش پسری به نام مهران را بازی می کنم ، افزود: این نقش کاملا جدی است، سعی کردم در این سریال بازی ای که کرم پور انتظار داشت را ارائه کنم و امیدوارم کسانی که من را در نقش پژمان دوست داشتند با همان دید به این نقش هم نگاه نکنند.

جمشیدی گفت: پیش از بازی در این مجموعه تلویزیونی کارهای کرم پور را تماشا کرده بودم و دوست داشتم، بعد از این تجربه باید بگویم بی دلیل نیست که بسیاری از بازیگرهای بزرگ مشتاق همکاری با این کارگردان هستند؛ کرم پور در کسوت کارگردانی بسیار جدی و پشت دوربین شخصیتی دوست داشتنی است.

وی افزود: باید بگویم از حضور در این سریال بسیار راضی هستم، برای من به عنوان کسی که هنوز کم تجربه است و خود را بازیگر نمی داند، قرار گرفتن در کنار علی عمرانی، علی اوسیوند، عاطفه رضوی و دیگر بازیگران توانمند این مجموعه افتخار بزرگی بود .

این بازیگر گفت: برای تولید این سریال عوامل تولید بسیار زحمت کشیدند، بالاخره این اثر با رعایت همه چارچوب ها و قواعد تلویزیون روی آنتن رفت و امیدوارم بتواند مخاطبان تلویزیون را راضی کند.

جمشیدی اظهار کرد: علی رغم اینکه شبکه سه من را متولد کرد و خود را مدیون دوستان این شبکه می دانم اما باید از دوستان شبکه دو هم تشکر کنم از اینکه از معرفی من شوکه نشدند و فرصتی فراهم کردند تا بتوانم به تجربه های اندکم در زمینه بازیگری بیافزایم.

«سال‌های ابری» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی روی آنتن می رود. علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله و امید روحانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

« سالهای ابری» در ۲۱ قسمت ۴۵دقیقه‌ای به روایت زندگی حاج غلامحسین سالار - از خادمان و هیئت‌داران محله‌ای قدیمی در تهران - می‌پردازد. سبک زندگی ایرانی اسلامی، کسب روزی حلال، مردم‌داری، مبارزه با فساد اقتصادی از جمله موضوعاتی است که «سالهای ابری» آنها را دنبال می کند.

از دیگر عوامل سریال «سال‌های ابری» می‌توان به خسرو نقیبی،آرش خوش‌خو - نویسندگان فیلمنامه _ فرزین خسرو شاهی _ مدیر تصویر‌برداری_ بابک اخوان _صدابردار _ حسین مجد _ طراح صحنه _ فریبا ساسانی _ مجری طرح _مهنوش عباسی _طراح لباس _ کیان اولاد وطن _ طراح گریم _ میثم مولایی _ تدوین_ مسعود عسگری _ مدیر تولید _ مجتبی وحیدی _ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان _ شکوفا کریمی _ انتخاب بازیگران_ دنیا راد _ منشی صحنه_ و صبا قاسمی _ عکاس _ اشاره کرد.

«سالهای ابری» از شنبه تا پنج شنبه هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود. همچنین بازپخش این مجموعه تلویزیونی ساعات ۲ بامداد، ۱۰ و ۳۰ دقیقه و ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز بعد خواهد بود




کد خبر: 78306
Share/Save/Bookmark