مسیرهای چهارگانه برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران
مسیرهای چهارگانه برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران
همنوا با دلدادگان امام حسین(ع) در کربلای معلی، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین از ۴ نقطه پایتخت روز سه‌‌شنبه هشتم آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.
 
تاريخ : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸
به گزارش هنرنیوز ، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان و حضور زوار امام حسین (ع) در کربلای معلی، پیاده‌روی جاماندگان حسینی روز سه شنبه هشتم آبان ماه جاری برگزار می‌شود. این مراسم بعد از اقامه نماز صبح در آستان امامزاده حسن (ع) و قرائت زیارت عاشورا از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود.

شهروندان غرب و جنوب غرب تهران می‌توانند پیاده‌روی خود را از حرم مطهر امامزاده حسن (ع) به نشانی خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین آغاز کنند و سپس از راه‌های میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، بزرگراه کریمی و خیابان فدائیان وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) شوند.

با این وجود شهروندان شمال و شمال شرق تهران نیز می‌توانند از مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) در این مراسم حضور پیدا کنند که این کاروان پیاده از مسیرهای خیابان ۱۷ شهریور، خراسان، شوش و فدائیان و میدان بسیج به سمت حرم حضرت عبدالعظیم عبور خواهند کرد.

دو مسیر دیگر هم برای شهروندان جنوب پایتخت در نظر گرفته شده که شامل باقرشهر، جنوب به شمال خیابان رجایی، خیابان سلمان فارسی و ضلع جنوب حرم عبدالعظیم، همچنین ورامین، میدان معلم، سه راه ورامین، خیابان فدائیان اسلام و حرم عبدالعظیم (ع) است.
کد خبر: 97206
Share/Save/Bookmark