تیزر دو دقیقه‌ای از فیلم سنمایی «شیار ۱۴۳» تقدیم به خیره «همدم» شد
در بازدید از موسسه خیریه‌ای در مشهد توسط نرگس آبیار؛
تیزر دو دقیقه‌ای از فیلم سنمایی «شیار ۱۴۳» تقدیم به خیره «همدم» شد
تیم تولید فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به منظور کمک به مرکز خیریه «همدم» در مشهد مقدس، تیزر دو دقیقه‌ای از فیلم را به این موسسه تقدیم کردند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
به گزارش هنرنیوز به نقل از ستاد خبری فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳»، تیزر تبلیغاتی «همدم» توسط محمد سوهانی نوشته و کارگردانی شد و محمود بابایی نیز تهیه کنندگی آن را به عهده دارد.

محمود بابایی تهیه کننده تیزر تقدیمی فیلم «شیار ۱۴۳» به مرکز خیریه «همدم» در این باره گفت: چندی پیش نرگس آبیار کارگردان، محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی تهیه کنندگان فیلم در سفری که به مشهد داشتند از موسسه خیریه «همدم» بازدید کردند که همین بازدید باعث آشنایی بیشتر دست اندرکاران «شیار ۱۴۳» با مسئولان و افرادی که در این مرکز نگهداری می‌شوند، شد.

وی افزود: ۴۰۰ دختر کم توان ذهنی و جسمی در سنین مختلف در این مرکز به بهترین شکل ممکن نگهداری و اکرام می‌شوند که تلاش مسئولان این مرکز برای خدمات دهی مناسب به این دختران جای تشکر و قدردانی بسیار دارد و آنچه از دست ما برمی آمد این بود که یک تیزر از فیلم را به این مرکز تقدیم کنیم.

مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با اشاره به اینکه این بازدید در فضایی صمیمی شکل گرفت، بیان کرد: پس از ساخت این تیزر تصمیم گرفته شد این تیزر قبل از نمایش فیلم «شیار ۱۴۳» در سینماهای کشور نمایش داده شود. در واقع ساخت این تیزر تبلیغاتی نذر عوامل تولید به منظور کمک به مرکز خیریه «همدم» است.

تهیه کننده تیزر «همدم» تاکید کرد: این تیزر ادای دین فیلم «شیار ۱۴۳» به عنوان یک فیلم زنانه به ۴۰۰ بانوی کم توان ذهنی و جسمی است.

محمد سوهانی نویسنده و کارگردان، مجتبی مغنی تصویربردار، مصطفی هیودی تدوینگر، محسن مجتبی‌پور مدیر تولید و محمود بابایی تهیه کننده از عوامل تیزر تقدیمی فیلم «شیار ۱۴۳» به مرکز خیریه «همدم» هستند.

«شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخته شده است و به عنوان فیلم تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر معرفی شد و قرار است از نیمه آبان در سراسر کشور اکران شود.

این فیلم درباره مادری است که پسرش به جبهه رفته و سال‌هاست که این مادر چشم به راه پسر جوانش است تا اینکه...

مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی، یداله شادمانی، حسام بیگدلو و... از جمله بازیگران این اثر هستند.
کد خبر: 75958
Share/Save/Bookmark