برنامه یه عصر طلاییویژه دهه فجر روی آنتن می رود
از شبکه 5
برنامه یه عصر طلاییویژه دهه فجر روی آنتن می رود
مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه 5 سیما از ویژه برنامه تولیدی "یه عصر طلایی" به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در دهه فجر در 10 قسمت با حال و هوای این ایام بر روی آنتن می رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
به گزارش هنرنیوز ، محبوبه سمیعی زفرقندی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ۵ سیما با بیان این مطلب گفت: با توجه به سیاست های جدید شبکه ۵ سیما ، تغییرات زیادی در ساختار و محتوا برنامه "یه عصر طلایی" ایجاد می شود.

سمیعی ادامه داد: برنامه یه عصر طلایی ویژه دهه فجر که اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد ، در ۱۰ قسمت با رویکرد مرتبط با دهه فجر از شبکه ۵ سیما پخش می شود و این برنامه بسیار مفرح و شاد همراه با پلاتو های نمایشی طنز است .

همچنین موضوع های مطرح شده در این برنامه با محوریت نقش نوجوانان درانقلاب ، عملکرد نوجوانان در پیشرفت پیام امام خمینی ( ره) در روزهای پیروزی انقلاب ، وظایف نوجوانان امروز در قبال انقلاب ، پخش برنامه های مربوط به دهه شصت با یاد آوری حس نوستالوژی در مخاطبان است.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ۵ سیما در توضیح بیشتر این ویژه برنامه گفت: در این ویژه برنامه نیز به نوجوانان شهید انقلاب هم می پردازیم و بخشی های از فیلم های موجود در سالهای پیروزی انقلاب را برای مخاطبان نمایش می دهیم.

میثم بیدقی ، عرفان قاسمی ، محیا اسناوندی ، مهسا ایرانیان مجریان این ویژه برنامه هستند که در ۱۰ قسمت در دهه فجر میهمان خانه های نوجوانان می شود.
کد خبر: 78388
Share/Save/Bookmark