پنج شنبه جاری  ؛  تشییع پیکر مطهر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس ازمقابل دانشگاه تهران
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در نشست خبری اعلام کرد؛
پنج شنبه جاری ؛ تشییع پیکر مطهر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس ازمقابل دانشگاه تهران
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به مراسم تشییع 135 شهید این هفته در تهران گفت: هویت ۱۷ شهید از این شهدا شناسایی شده است که طی روز‌های آینده به خانواده‌هایشان تحویل خواهیم داد و شناسایی هویت پیکرهای ۴۵ شهید دیگر نیز در دست اقدام است
 
تاريخ : يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۵
به گزارش هنرنیوز ، شنبه 17 شهریور نشست خبری «تشییع ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در تهران» با حضور«سردار محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و اصحاب رسانه در محل راهیان نور برگزارو دراین نشست خبری «سردار محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اظهارداشت: اجرای مراسم تشییع این شهدا بر عهده سپاه محمد رسول‌الله(ص)‌ است و برادران ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هم ما را در اجرای این مراسم یاری می‌کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: مراسم وداع با این شهدا چهارشنبه شب، با عنوان شبی با شهدا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پیکر مطهر این شهیدان، پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشییع خواهد شد.

سردار یزدی ادامه داد: پیکرهای مطهر این شهدا در تفحص‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در مناطق عملیاتی شلمچه، مجنون، کربلای ۵، والفجر ۸، والفجر یک، سومار کشف شده‌اند.

وی افزود: هویت ۱۷ شهید از این شهدا شناسایی شده است که طی روز‌های آینده به خانواده‌هایشان تحویل خواهیم داد و شناسایی هویت پیکرهای ۴۵ شهید دیگر نیز در دست اقدام است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ عنوان داشت: برخی از شهدای شناسایی شده متعلق به آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه و مازندران هستند که در ۲۶ شهویورماه مصادف با هفتم ماه محرم به استان‌های مذکور جهت تشییع و خاکسپاری ارسال خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۷ تن از این شهدا که شناسایی شده‌اند تهرانی بوده‌اند، گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این شهدا پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد و دشمنان پیام حضور گسترده مردم در این مراسم را دریافت خواهند کرد.

کد خبر: 97008
Share/Save/Bookmark