مستند «عطش رفتن» امشب از شبکه یک پخش می‌شود
با موضوع جزییات حمله انتحاری به سفارت ایران در بیروت
مستند «عطش رفتن» امشب از شبکه یک پخش می‌شود
عطش رفتن» از تولیدات گروه تلویزیونی شاهد ، نام مستندی از محمدتقی فهیم است که با محوریت زندگی شهیده «رقیه حسین زاده» امشب ساعت 20 و 10 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
 
تاريخ : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
به گزارش هنرنیوز ، مستند «عطش رفتن» روایتی از زندگی شهیده رقیه حسین زاده است که دراین رویکرد به جزییات و چگونگی حمله انتحاری به سفارت ایران دربیروت و تحلیل گروه های تکفیری و داعش نیز پرداخته می شود . در حمله تروریستی سال گذشته به سفارت ایران ۲۴ نفر از شهروندان ایران و لبنان به شهادت رسیدند و ۱۵۰ نفر زخمی شدند .

در عطش رفتن که با زمان ۳۵ دقیقه و به طریقه فول HD تصویربرداری شده است ، دکتر غضنفر رکن آبادی (سفیر سابق ایران در لبنان) ، دکتر مسعود اسداللهی (کارشناس امور خاورمیانه) و ... اوضاع و دلایل وجودی گروه های تروریستی و داعش در منطقه را مورد بررسی قرار می دهند .

این مستند که تصویربرداری آن در هفته دفاع مقدس شروع شده بود. قرار است امشب ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه به مناسبت سالگرد حمله انتحاری به سفارت ایران دربیروت ، از شبکه یک سیما پخش شود .

در خلاصه داستان این مستند آمده است : «زنی از روستای ولیجی محله شهرستان نکای مازندران به پا خاست تا و پس از زندگی پرفراز و فرودی ، در قامت یک شهید به زادگاهش برگشت».

عوامل تولید مستند «عطش رفتن» عبارتند از:نویسنده و کارگردان : محمد تقی فهیم،تصویربردار : حیدر زیبایی،دستیار تصویر : رضا شفیعی،تدوین و صداگذاری : علی عبدلی،برنامه ریز : امیرحسین جان پناه،مجری طرح : حمیده صانعی،تولید شده در گروه تلویزیونی شاهد.
کد خبر: 76605
Share/Save/Bookmark