رییس سازمان سینمایی: عزل و نصب ها جابجایی است نه تغییر
رییس سازمان سینمایی: عزل و نصب ها جابجایی است نه تغییر
رییس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، عزل و نصب ها صورت گرفته در این سازمان را نه تغییر، بلکه جابجایی درون سازمانی عنوان کرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
به گزاش هنرنیوز ، محمد مهدی حیدریان در مورد عزل و نصب های روزهای اخیر افزود: ترجیح می دهم اصطلاح تغییر را در این باره به کار نبرم زیرا همه جابجایی ها در خانواده سینما و عمده آنها هم درون سازمانی بوده است.

وی ادامه داد: این عزل و نصب ها با مشاوره صنوف مختلف سینما بویژه مدیرعامل خانه سینما و معاونان سازمان انجام شد تا افراد در کاراترین موقعیت قرار گیرند.

حیدریان تصریح کرد: این جابجایی ها ناگهانی نیز نبود زیرا در طول دو ماه گذشته مشغول کار کارشناسی درباره اهداف کلی سازمان سینمایی و برنامه های راهبردی و اجرایی در رسیدن به این اهداف بوده ایم.

رییس سازمان سینمایی افزود: با همفکری در مجموعه سینما و سازمان سینمایی، راهبرد کلی که برای سینما داشتیم را به سیاست ها و برنامه های متناسب با هر بخش توسعه دادیم، به این نحو توسعه مفهومی بر اساس زیر مجموعه های مختلف سازمان تدوین شده است.

وی که با ایرنا گفتگو می کرد در پاسخ به این سوال که با توجه به روزهای پایانی دولت یازدهم و استقرار کابینه جدید، این جابجایی ها چه لزومی داشت و چه تاثیری در سیاست های سازمان سینمایی دارد، گفت: ممکن است در ذهن برخی این نقش بسته باشد که در این مدت زمان محدود باقی مانده جابجایی ها نمی تواند موثر واقع شود اما من این ذهنیت را نمی پذیرم.

حیدریان ادامه داد: اواخر اسفند سال 95 که به عنوان رییس سازمان سینمایی منصوب شدم هم عنوان کردم که موظفیم به عنوان کارشناس، برنامه های کارشناسانه را برای مقاطع زمانی ای که قابل پیاده کردن هستند تدوین کنیم.

به گفته رییس سازمان سینمایی، به عبارت دیگر برنامه ها را فارغ از اینکه در آن پست می مانیم یا می رویم تدوین و ارائه کنیم، بنابراین دیدگاه، گام بعدی باید تعیین مدیران متناسب است.

وی ادامه داد: از ما به عنوان مدیرانی که سابقه و تجربه طولانی در کار داریم، انتظار می رود فارغ از این رفت وآمدها، برنامه ها را کارشناسانه تنظیم کنیم و جابجای مدیران متناسب تر و کاراتر برای هر ماموریت هم در ادامه همان نگاه است.
حیدریان تاکید کرد: سینما در کشور مستقر است و در چارچوب برنامه و با راهبری مجموعه ای از مدیرانی که تجربه، تخصص و انگیزه کافی برای اجرای این برنامه را دارند، به حیات خود ادامه می دهد.

رییس سازمان سینمایی امروز(سه شنبه) در احکامی جداگانه، ابراهیم داروغه زاده را به عنوان معاون نظارت و ارزشیابی، رمضانعلی حیدری خلیلی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و محمود اربابی را به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی منصوب کرد.

همچنین مهدی یزدانی سکان ریاست موسسه رسانه های تصویری را در دست گرفت و علیرضا تابش در بنیاد سینمایی فارابی ابقا شد.

حبیب ایل بیگی نیز از معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی جدا و حکم قائم مقام مقامی بنیاد سینمایی فارابی را دریافت کرد.

رییس سازمان سینمایی همچنین رضا میرکریمی را به عنوان مشاور امور بین الملل خود منصوب کرد.
کد خبر: 94605
Share/Save/Bookmark