مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما منصوب شد
مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما منصوب شد
با حکم مدیر شبکه چهار سیما، سید احمد موسوی صمدی به عنوان مدیر گروه اجتماعی این شبکه منصوب شد.
 
تاريخ : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما، سید احمد موسوی صمدی را به عنوان مدیر گروه اجتماعی این شبکه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما منصوب می شوید. گروه اجتماعی در شبکه چهار سیما حلقه مهم ارتباط بین نخبگان و عموم مردم در حوزه مسائل انضمامی اجتماعی است و بایستی با شناخت خوب مساله های اجتماعی انضمامی در فضای زندگی عمومی و در سطح طبقات متوسط اجتماعی، نخبگان و متخصصان را با مساله درگیر کنید. از این رهگذر می بایست برنامه های این گروه در مسیر پاسخ به پرسش های عمومی توسط نخبگان گام بردارد. بهره گیری از قالب های متنوع برنامه سازی، ایجاد شورای اندیشه ورزی برای گروه و برای هر برنامه به تفکیک، طراحی پازل مساله ها و برنامه های گروه در کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت، بهره گیری از ظرفیت مراکز مطالعات اجتماعی و پایگاه های افکارسنجی، نگرش سنجی و نظرسنجی و همچنین توجه جدی به مسایل اجتماعی ایران، مطالبه دیگر از گروه اجتماعی است.

موسوی صمدی پیش از این قائم مقام مرکز بسیج امور تولیدات رسانه ای، مدیر مجتمع پژوهشی آموزشی شهید آوینی و مدیر موسسه «مسیر» بوده است.

در پایان این حکم مسعود معینی پور از زحمات و تلاش‌های اسرافیل علمداری در زمان تصدی سرپرستی گروه، تشکر و قدردانی کرده است.
کد خبر: 97125
Share/Save/Bookmark