فرهاد اصلانی و امین زندگانی به برج میلاد می روند
همزمان با برگزاری هفته فیلم های عاشورایی؛
فرهاد اصلانی و امین زندگانی به برج میلاد می روند
باشگاه هواداران برج میلاد تهران به مناسبت اربعین حسینی (ع) فیلم های مطرح سینمای کشور با موضوع عاشورایی را به مدت یک هفته و در قالب هفته فیلم با حضور هنرمندان شاخص سینمای ایران اکران می کند.
 
تاريخ : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
به گزارش هنرینوز ، هفته فیلم عاشورایی برج میلاد تهران در قالب برنامه خیمه ها و نجواها و به مناسبت اربعین حسینی (ع) برگزار می شود.

این مراسم از شنبه ۸ آذر ماه آغاز می شود و قرار است فیلم های مطرحی چون 'روز واقعه'، 'معصومیت از دست رفته' و 'مهمان کشی' برای مخاطبان و علاقه مندان به سینما اکران شود.

علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی و امین زندگانی از جمله هنرمندانی هستند که در سه روز نخست این هفته فیلم و همزمان با اکران فیلم هایشان به برج میلاد می آیند و در کنار مخاطبان فیلم ها را تماشا می کنند.

براساس جدول هفته فیلم های عاشورایی شنبه ۸ آذرماه فیلم روز واقعه با حضور علیرضا شجاع نوری، ۹ آذر ماه فیلم مهمان کشی با حضور فرهاد اصلانی و دوشنبه فیلم معصومیت از دست رفته با حضور امین زندگانی نقد و بررسی می شود.

اکران فیلم های اعلام شده ساعت ۱۸ خواهد بود و حضور علاقه مندان برای تماشای فیلم و جلسات نقد و بررسی آزاد است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی با شماره تلفن های ۸۸۶۲۰۳۶۲ و ۸۸۶۲۳۶۴۴ تماس بگیرند.
کد خبر: 76885
Share/Save/Bookmark