کوروش زارعی : هزینه اجرای تا‌تر در تالار وحدت شبی ۵ میلیون تومان است!
گزارش هنرنیوز از نشست رسانه ای نمایش « مثل ماه برای آسمان»
کوروش زارعی : هزینه اجرای تا‌تر در تالار وحدت شبی ۵ میلیون تومان است!
کارگردان نمایش «مثل ماه برای آسمان» با بیان اینکه هزینه اجرای نمایش در تالار وحدت گران است گفت: هزینه اجرا در تالار وحدت، شبی ۵ میلیون تومان است ولی ما با حمایت مدیرکل هنرهای نمایشی و با حمایت مالی یک اسپانسر خصوصی می توانیم این نمایش را در تالار وحدت اجرا کنیم.
 
تاريخ : شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
به گزارش خبرنگار تاتر هنرنیوز ، ظهر امروز نشست رسانه‌ای نمایش « مثل ماه برای آسمان» به کارگردانی کوروش زارعی در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور این کارگردان و هادی قمیشی بازیگر اصلی این نمایش برگزار شد.

کوروش زارعی در این نشست خبری گفت: تحقیقات و پژوهش برای نگارش متن "مثل ماه برای آسمان" حدود پنج سال گذشته آغاز شده ولی متاسفانه تا امروز حمایت‌کننده مالی برای به روی صحنه بردن این نمایش پیدا نشد اما با حمایت مالی یک اسپانسر خصوصی بلاخره موفق به اجرای این نمایش خواهیم شد.

کارگردان نمایش «مثل ماه برای آسمان» با بیان اینکه این نمایش به مناسبت اعیاد شعبان اجرا می‌شود از ۴۰ روز تمرین فشرده برای آماده شدن این نمایش خبر داد و اظهار داشت: این نمایش برخلاف سایر نمایش‌های مذهبی به عزاداری و مصائب امامان نمی‌پردازد بلکه به طور مستقیم و در فضای شادی بخش به زندگی حضرت مهدی(عج) اشاره دارد و شرایط انتظار و چگونگی صفات یک فرد منتظر ظهور را به طور فلسفی توضیح می‌دهد.

به گفته این کارگردان ، نمایش "مثل ماه برای آسمان" یک نمایش مدرن و خلاقانه است و به لحاظ ساختار هنری و تکنیکال، مدرن محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، هادی قمیشی بازیگر نمایش "مثل ماه برای آسمان" نیز در این نشست از ۲۰ دوری خود از صحنه تاتر گفت و یاد آور شد: من در این نمایش نقش مردی با عنوان مشتی را بازی می‌کنم که هر سال به مناسبت نیمه شعبان در خانه خود جشن می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در این نمایش بازیگرانی همچون ایوب آقاخانی، هادی قمیشی، سیروس اسنقی، امیرکربلایی‌زاده، علی فرحناک، کاظم نظری، محمدرضا آزاد، حسن اردستانی، محمد جواد پیروزی و کورش زارعی حضور دارند. ضمن اینکه نمایش "مثل ماه برای آسمان" به نویسندگی سیدحسین فدایی حسین از ۶ تا ۲۶ خردادماه ، هر روز به جز شنبه‌ها، راس ساعت ۱۸ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر: 81005
Share/Save/Bookmark