«يك برش زندگی» بوی مهر و دفاع مقدس می گیرد
همراه با بازگشایی مدارس؛
«يك برش زندگی» بوی مهر و دفاع مقدس می گیرد
برنامه «يك برش زندگی» به تهيه كنندگی محمود فلاح پرويزی با موضوع هفته دفاع مقدس و بازگشايی مدارس به روی آنتن می رود.
 
تاريخ : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومي شبكه دو، محمود فلاح پرويزی با اعلام اين خبر گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس، برنامه «يك برش زندگی» دو ساعته می شود و از ساعت ۷ تا ۹ صبح به روی آنتن شبكه دو مي رود. در اين برنامه تصاوير و فيلمهای ارسالي مخاطبان درخصوص دفاع مقدس و خاطرات آن دوران و همچنين خاطراتی پيرامون بازگشايي مدارس پخش خواهد شد و به همين منظور از مخاطبان درخواست كرديم تا تصاوير و فيلمهای خود را با اين موضوعات به پست الكترونيكی برنامه ارسال كنند.

وي خاطرنشان كرد: به دليل حجم بالاي ارسال تصاوير و فيلمها، پست الكترونيكی ديگری هم به آدرس ۱-bz@irib.irبه اين برنامه اختصاص داديم.

تهيه¬كنندة جديد برنامه «يك برش زندگي» خاطرنشان كرد: در برنامه ای که از ۲۹ شهريور لغايت ۲ مهر پخش خواهد شد، مهمانان جديدی به برنامه دعوت مي شوند و فتوكليپ هايی به اين مناسبت هم پخش می شود.

محمود فلاح پرويزی كه پيش از اين تهيه كنندگي برنامه¬های «راه سوم» و «۱۲۰ پرچم» را برای شبکه دو سیما به عهده داشت، افزود: سايت اين برنامه در آينده اي نزديك همراه با تغييراتي خواهد بود و همانطور كه به بينندگان اين برنامه وعده داده بوديم، دكور اين برنامه تا چند وقت ديگر متحول خواهد شد. يكي از بخشهايي كه در سايت اين برنامه اضافه مي شود، بخش آموزشی شهروند- خبرنگار است كه در آن شيوه های صحيح خبرنگاری،تصويربرداری و تدوين با تلفن همراه نيز آموزش داده مي شود.

تهيه كننده اين برنامه ابراز كرد: مخاطبان و كليه علاقه مندان به ارسال تصاوير و فيلم مي توانند عكسها و فيلمهای خود را با موضوع هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس از طريق پست الكترونيكي برنامه به آدرس info@۱-bz.irو ۱-bz@irib.irارسال نمايند. همچنين راههای ارتباطی با اين برنامه سامانه پيامكی ۳۰۰۰۰۲۰۷ و سايت برنامه به آدرس www.۱-bz.irمی باشد.

يك برش زندگي كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سيماست كه از ۲۹ شهريور (از شنبه تا چهارشنبه) ساعت ۷ صبح به مدت ۱۲۰ دقيقه و با اجرای امير رضايی به روی آنتن شبكه دو سيما می رود.
کد خبر: 74779
Share/Save/Bookmark