«عصر خانواده» با نفوذ اجتماعی افراد آغاز می شود
«عصر خانواده» با نفوذ اجتماعی افراد آغاز می شود
برنامه «عصر خانواده» به تهیه کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی چهارشنبه، 24 دی با موضوع نفوذ اجتماعی افراد روی آنتن تلویزیون می رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
به گزارش هنرنیوز، محمد جواد عبدالرحمانی گفت: کارشناس این برنامه دکتر سید محسن فاطمی هستند، فاطمی عضو سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی ایران است و او از سال ۲۰۰۰ میلادی تا امروز مقالات متعددی در کنفرانس‌های علمی ارائه کرده و آثار متعددی از او در مجلات تخصصی علمی و بین‌المللی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، و ایران به چاپ رسیده است.

وی افزود: در بخش نخست این برنامه، فاطمی به ارائه نکات کاربردی و موثری درباره نفوذ اجتماعی و میزان تاثیر پذیری و تاثیر گذاری افراد می پردازد.

این تهیه کننده گفت: در آیتم مزه زندگی این قسمت از برنامه «عصر خانواده» به سراغ مادر بزرگوار سه شهید می رویم، مادر شهیدان باقری زند، مادر صبور و مهربانی که اطلاعات ارزشمندی درباره شیوه های درست تربیت کودکان در اختیار دارد.

برنامه «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که با اجرای رویا سادات حسینی و علیرضا عندلیب فرد روی آنتن شبکه دو می رود. این برنامه از ساعت ۱۶:۴۵ به مدت ۴۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود.




کد خبر: 78379
Share/Save/Bookmark