وحید تاج به شیراز می‌رود
وحید تاج به شیراز می‌رود
وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی از برگزاری تازه ترین کنسرت موسیقایی خود همراه با گروه «همنوازان ایران» در شیراز طی روزهای آینده خبر داد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱

وحید تاج درباره جزئیات اجرای جدیدش در شیراز اینگونه توضیح داد: این کنسرت روز یازدهم مهر ماه امسال توسط گروه «همنوازان ایران» به سرپرستی و آهنگسازی کاوه پیمان در دو بخش دستگاه چهارگاه و آواز دشتی روی اشعار بزرگانی چون حافظ، مولانا، عراقی، اقبال لاهوری و هوشنگ ابتهاج در تالار حافظ شیراز میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهد بود.
وی در معرفی اعضای گروه اجرایی کنسرت گفت: محمدرضا عطار سنتور، مهدی زارع بم تار، کیوان ولدان، خشایار طیارکمانچه، پیمان لردی فر کمانچه آلتو، کریم ابراهیمی تنبک، علیرضا نصیری فرد دف و پیمان کاوه آهنگساز و نوازنده تار و من به عنوان خواننده گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهیم.
این خواننده آواز ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری کنسرت دیگری در کرج اشاره و بیان کرد: روز ۱۷ مهر ماه هم کنسرت دیگری را در تالار نژادفلاح کرج برگزار می کنم که در دو بخش و با اجرای آثاری از استاد جواد لشگری و بخش دیگر با اجرای آثاری از مهدی وحدتی با تنظیم و رهبری ارکستر پوریا جوان میری پذیرای دوستداران موسیقی خواهد بود. البته ویژگی که این کنسرت نسبت به اجراهایی از این دست دارد حضور ارکستری کاملا ایرانی بدون سازهای غربی است که تصور می کنم می تواند برای تماشاگران جذاب باشد.
این خواننده موسیقی ایرانی به انتشار آلبوم تازه خود اشاره کرد و گفت: این آلبوم «زندان شب یلدا» نام دارد و مجموعه آثاری از هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شفیعی کدکنی است که به آهنگسازی سلمان سالک و جواب آواز اردشیر کامکار و سیامک جهانگیری در مایه دشتی طی روزهای آینده توسط موسسه ایران گام روانه بازار موسیقی خواهد شد.

کد خبر: 75219
Share/Save/Bookmark