طراحی و برگزاری بخش پرتره زنان شاخص ایرانی در جشنواره پروین اعتصامی
طراحی و برگزاری بخش پرتره زنان شاخص ایرانی در جشنواره پروین اعتصامی
نهمین جشنواره ملی پروین اعتصامی در نظر دارد در این دوره جشنواره، بخش ویژه پرتره زنان شاخص ایرانی را برگزار نماید.
 
تاريخ : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷
به گزارش هنرنیوز ، روابط عمومی جشنواره ملی پروین اعتصامی با اعلام خبر فوق افزود: بخش ویژه پرتره زنان شاخص ایرانی با موضوع: زنان شاخص ایرانی در عرصه‌های فرهنگ، هنر(هنرهای دراماتیک و تجسمی و ...)، علوم انسانی، اقتصاد دانش بنیان، فناوری نانو، فنی و مهندسی، پزشکی، پژوهش، علوم دینی و حوزوی، اسطوره‌های انقلاب و دفاع مقدس، ورزش و ... طراحی شده است و زنان و مردان فیلمساز فیلم‌هایشان را با ساختار داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی که سال تولید آن‌ها از 1393 بوده باشد می‌توانند در این بخش شرکت نمایند.

برپایه این خبر، شورای سیاستگذاری جشنواره ملی پروین اعتصامی برای این بخش سه تندیس جایزه به ترتیب زیر پیش‌بینی کرد:
تندیس پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین چهره شاخص زن ایرانی در آثار این بخش
تندیس پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پژوهشگر
تندیس پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین فیلم

در این خبر آمده است: این رویداد سینمایی در قالب دو بخش اصلی مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه فیلم بلند سینمایی بهمن ماه امسال از بیست و چهارم تا بیست و نهم در تهران به اجرا در می‌آید.

علاقمندان می‌توانند آثارشان را برای بخش‌های مختلف جشنواره تا تاریخ مذکور به نشانی: تهران/ خیابان شهید باهنر/ میدان شهید باهنر (نیاوران)/ کاخ موزه نیاوران/ دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی ارسال نمایند.

ضمناً علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی بخش‌های مختلف و شرایط ارسال آثار به این رویداد سینمایی، به سایت جشنواره به نشانی جشنواره ملی پروین اعتصامی (www.parvineff.ir) مراجعه نمایند.

جشنواره ملی پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی و با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌گردد.

کد خبر: 93714
Share/Save/Bookmark