آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود
همزمان با ایام دهه کرامت؛
آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت، روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزار می شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
به گزارش هنرنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد در تالار همایش‌های کوثر، جنب مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران، برگزار خواهد شد.

در این مراسم که همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) می‌شود، سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به همراه جمعی از مسئولان نهاد، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، حضور خواهند داشت.

در این مراسم برگزیدگان کشوری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و تقدیر خواهند شد. همچنین تا پایان مرداد ماه، ۳۱ اختتامیه نیز در سطح استان ها برای تقدیر از حضور گسترده مردم انجام خواهد شد که در آنها نیز از برگزیدگان استانی تقدیر می شود.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال و با مشارکت ۶۳۱ هزار و ۵۲۶ نفر برگزار شد که نسبت دوره گذشته رشد ۲۶۰ درصدی را ثبت کرد.
کد خبر: 94894
Share/Save/Bookmark