آخرین وضعیت تولید سریال‌ها در موسسه «اوج»
آخرین وضعیت تولید سریال‌ها در موسسه «اوج»
مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج دربار آثار این مرکز بیان کرد که از پروسه های تحقیقی سخت و دقیقی برخوردار هستند.
 
تاريخ : شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
به گزارش هنرنیوز ، حبیب والی نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های این سازمان در حوزه سریال ها بیان کرد: کار ما در سازمان اوج این است که روی تحقیقات وقت زیادی می گذاریم تا به تناسب اهداف، آنها را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: ما با توجه به اهداف و برنامه ریزی هایی که داریم حدود یک یا دو سال کار تحقیقی انجام می دهیم تا بتوانیم تولیدات خوبی در حوزه سریال داشته باشیم.

مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج درباره تعداد سریال های این سازمان توضیح داد: ما باید بتوانیم کار تولید هر یک از فیلمنامه ها را در یک پروسه زمانی همراه با تحقیق شروع کنیم و تا این آثار آماده شوند شاید نتوان آمار دقیقی ارایه کرد. ما هم اکنون حدود ۱۵ کار در مرکز برای تولید داریم اما اگر بخواهیم این پروسه تحقیقی را حساب کنیم آثار آماده تر تعدادشان کمتر می شود و ما تعداد کمتری را گزارش می کنیم چون پروسه تحقیقی بسیار سخت است و باید به طور دقیقی انجام شود.

وی در پایان درباره تعامل با سازمان صداوسیما در ساخت سریال های مشترک تصریح کرد: یکی از اهداف در کارهای فرهنگی همکاری نهادهای مرتبط است و ما هم با همکاری صداوسیما قصد داریم تولیدات موثری را تولید کنیم.
کد خبر: 94434
Share/Save/Bookmark