می گویند ترور دانشمندان هسته ای ایران باید مکمل برجام باشد!
گزارش هنرنیوز از نشست سخنگوی سازمان بسیج دانش آموزی؛
می گویند ترور دانشمندان هسته ای ایران باید مکمل برجام باشد!
سخنگوی سازمان بسیج دانش آموزی در پاسخ به سوال هنرنیوز گفت: اگر عملکرد امریکا نسبت به ایران تغییر کند و دست از تهدید جمهوری اسلامی بردارد طبیعی است که ما هم شعارهای خودمان را نسبت به امریکا تغییر خواهیم داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛ نشست خبری با حضور قاسم حبیب زاده جانشین رئیس و سخنگوی سازمان بسیج دانش‌آموزی در لانه جاسوسی برگزار گردید.

قاسم حبیب زاده در این نشست با اشاره به هشتم آبانماه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده گفت : همه ساله از هشتم آبانماه سالروز شهید فهمیده و 13 آبان سالروز تظاهرات گسترده دانشجویان در مقابل لانه جاسوسی به عنوان «هفته بسیج دانش‌آموزی» نام گذاری شده است که ما نیز هر ساله سلسله برنامه‌هایی برای گرامیداشت فداکاری‌های امثال شهید فهمیده برگزار می کنیم.

وی از شعار « دانش آموز بسیجی و آینده‌ساز فردا» به عنوان شعار هفته بسیج دانش آموزی یاد کرد و رویکردهای تربیتی از سوی بسیج دانش آموزی را بیشتر برای پر کردن خلا‌ء‌های پرورشی در نظام آموزش و پرورش یاد کرد.

حبیب زاده با اشاره به نام‌گذاری روزهای این هفته و برنامه‌های مختص آن روز یاد آور شد: 7 آبان به عنوان دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی، 8 آبان دانش‌آموز بسیجی‌، انتظار و عدالت خواهی ، 9 آبان دانش‌آموز بسیجی‌،‌ شجاعت و آرمان‌خواهی، 10 آبان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری ، 11 آبان دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری، 12 آبان دانش‌آموز بسیجی، اخلاق ورزی و پایداری و 13 آبان با نام دانش‌آموز بسیجی‌، مقاومت و استکبار ستیزی که برنامه‌های متمرکز در خصوص آن در تهران در مقابل لانه جاسوسی برای انتقال روحیه استکبار ستیزی به نسل چهارم برای دفاع از نظام مقدس اسلامی صورت می‌گیرد خواهیم داشت.

جانشین رئیس و سخنگوی سازمان بسیج دانش‌آموزی در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که پرسید« برخی ها انتظار دارند که شعارهای استکبار ستیزی بویژه در خصوص امریکا بعد از توافق هسته ای بویژه در مناسبت های مثل 13 آبان تعدیل پیدا کند آیا چنین تصمیمی اتخاذ شده است؟» گفت: درشعارهایی که ما برای 13 آبان چه برای امسال و چه برای سال های آتی تعیین و تبیین می کنیم این شعارها نسبت مستقیمی با عملکرد امریکا دارد بنابراین اگر واقعا عملکرد امریکا نسبت به ایران تغییر کند و حقوق حقه کشورما را به رسمیت بشناسد و دست از تهدید جمهوری اسلامی بردارد طبیعی است که ما هم شعار خودمان را تغییر خواهیم داد.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما هنوز شاهد تهدیدهای امریکا نسبت به کشورمان هستیم ادامه داد: به عنوان مثال وزیر امور دفاع امریکا اخیرا گفته است هنوز گزینه های نظامی ما علیه ایران همچنان پابرجا است! من نمی دانم معنای این حرف یعنی چی؟ اگر مذاکره ای صورت گرفته است که حق ایران را به رسمیت بشناسند پس چنگ و دندان نشان دادن برای چیست؟! یا اینکه یکی از روزنامه های غرب نوشته است ترور دانشمندان هسته ای ایران باید به عنوان مکمل برجام در نظر گرفته شود!

حبیب زاده تصریح کرد: اگر بخواهیم اعمال امروز امریکا را نسبت به ایران لیست کنیم باید بگوئیم کوچکترین تغییری در عملکرد امریکا نسبت به کشورمان دیده نمی شود لذا شعارهای ما نیز همچنان شیطان ستیزانه و استکبار ستیزانه خواهد بود.
کد خبر: 84093
Share/Save/Bookmark