با گروه آرین مشکلی نداشتم/ آغوشم برای گروه آرین باز است/ وقتی که محمد رضا گلزار جا می ماند!
گزارش هنرنیوز از رونمایی آلبوم «برمی‌گردم» پیام صالحی؛
با گروه آرین مشکلی نداشتم/ آغوشم برای گروه آرین باز است/ وقتی که محمد رضا گلزار جا می ماند!
پیام صالحی در پاسخ به هنرنیوز گفت : در ترانه های آلبوم « برمی گردم» اشاره ای هم به احساساتی که آدمی از خوردن ضربه ها و اتفاقات ناگواری که برایش پیش می آید شده است.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی هنرنیوز مراسم رونمایی از آلبوم «برمی‌گردم» پیام صالحی با حضور وی و جمعی از دست اندرکاران این آلبوم برگزار گردید که محمد رضا گلزار که با گروه آرین کار هنری خود را شروع کرده بود تنها فرد دعوت شده به این مراسم بود که با تاخیر و زمانی که این مراسم به اتمام رسیده بود آمد و تنها به گرفتن عکس های یادگاری با پیام صالحی و گروهش بسنده کرد.

پیام صالحی که با گروه آرین و به همراهی علی پهلوان سالها در گروه آرین هنرنمایی کرده بود بعد از اینکه چندین سال از گروه آرین و دنیای موسیقی فاصله گرفته بود سعی کرد با تولید آلبوم مستقل، بار دیگر به دنیای موسیقی برگردد و به تمام حاشیه ها پایان دهد؛ حاشیه هایی که به قول خودش اصلا تمامی ندارد و با هر مصاحبه ای، حاشیه های دیگری ایجاد می شود!

صالحی در حالی نام آلبوم مستقل و جدید خود را « برمی گردم» انتخاب کرده است که این نام می تواند استعاره ای برای بازگشت پرقوت و دوباره او به دنیای موسیقی اما به صورت مستقل تلقی شود.


\"\"


این خواننده پاپ کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که پرسید: «آیا در انتخاب ترانه های آلبوم برمی گردم، اشاره ای هم به سالهای دوری از دنیای موسیقی و گروه آرین و حاشیه ها؛ هرچند به صورت استعاره وجود دارد؟» که وی تاکید کرد: « به طور حتم در ترانه های انتخاب شده همان حس های قدیمی اما با نگاه امروزی وجود دارد. به عبارت دیگر، می توان در ترانه های این آلبوم ، حس هایی که وقتی آدمی از ضربه ها و اتفاقات ناگواری که در پیرامونش رخ می دهد و احساساتی را در درونش ایجاد می کند را دریافت کرد.»

وی در بخش دیگری از مراسم رونمایی از آلبوم « برمی گردم» ادامه داد: ما افتخار تشکیل نخستین گروه موسیقی پاپ به صورت مختلط را در بعد از انقلاب داشتیم. اکنون چند سال است که این گروه به دلایلی فعالیتش متوقف شده است. من به عنوان یکی از اعضای گروه آریان تصمیم گرفتم فعالیتم را به صورت مستقل ادامه دهم به همین دلیل آلبوم “برمی‌گردم” را منتشر کردم. در این آلبومی که بعدا خواهید شنید صحبت‌های یک نسل پنهان است، نسلی که من در تمام لحظات‌شان زندگی کردم.

وی اضافه کرد: خوشحالم که پس از چند سال سکوت با سابقه‌ای ۱۵ ساله دوباره به دنیای موسیقی بازگشتم. سعی کردم کاری را که می‌خواهم انجام بدهم فضای تازه‌ای را ترسیم کند. لذا پس از توقف فعالیت گروه آریان و جداشدن من به دلایلی که بارها اشاره کرده‌ام، تصمیم به همکاری مستقیم داشتم که یاحا کاشانی و دوستانی دیگر مرا در این امر یاری کردند.


\"\"


پیام صالحی تصریح کرد: امیدوارم انتشار این آلبوم و شنیده شدن آن از سوی اعضای قدیمی گروه آریان بهانه‌ای باشد برای بازگشت دوباره دیگر اعضا و ادامه فعالیت گروه آریان. اعضای این گروه شعور و سواد بالایی دارند. از همان روز اول ما با همدلی و گذشت کنار هم قرار گرفتیم. مشکلی بین ما وجود نداشت که بخواهد به تعطیلی گروه بی‌انجامد. وقتی آخرین آلبوم‌مان مجوز نگرفت بچه‌ها از هم برای مدت چند سال دور بودند و همین مسائل باعث دلسردی و عدم فعالیت ما شد.

به گفته وی او همچنان آماده است تا هر کدام از افراد گروه آرین که تمایلی برای پیوستن دوباره با او را داشته باشند بپذیرد.


\"\"


این خواننده کشورمان یاد آور شد: من تمام سعی‌ام را کردم تا کار یادآور آریان قدیم باشد اما به این باور هم رسیدم که برای ارتباط بامخاطب مهم این است که کار درستی را ارائه کنیم. هنر به سن و سال ربطی ندارد. اگر گروه بتواند اثری در خود تولید کند به طور حتم با مخاطب ارتباط لازم را برقرار می‌کند. بحث دیگر می‌ماند برعهده مخاطب که با چه اثری ارتباط برقرار می‌کند.

یاحا کاشانی ترانه سرا و مدیر هنری آلبوم « برمی گردم» در مراسم حضور داشت گفت: همیشه حرف برای گفتن در موسیقی زیاد است و من به همراه پیام صالحی سعی کردیم، تمامی قطعات آلبوم را با احساس واقعی و عمیق خود بدون هیچ بزرگنمایی بسازیم. اما اینکه اشعار تمامی ۱۱ قطعه توسط من سروده شده است یک امر کاملا اتفاقی بوده است. ما سعی کردیم آلبوم حسی عمیق و دور از هرگونه اغراق و بزرگ‌نمایی داشته باشد. از ابتدا هم قرار ما فقط دو قطعه بود اما نزدیکی حس ما به هم باعث ادامه همکاری بیشتری شد.

حامد برادران از تنظیم‌کنندگان آلبوم نیز در این مراسم با بیان اینکه من در آخرین لحظات به این گروه پیوستم افزود: با این که جزو آخرین نفرات به این آلبوم بودم اما بیشترین قطعات را انجام دادم و در تمام مدت سعی کردم حس نوستالژیکی که به گروه آریان داشتم را حفظ کنم و در نتیجه دو قطعه آکوستیک که به فعالیت آریان نزدیک ‌تر بود و دو قطعه جدید را برای این آلبوم بسازم.

لازم به ذکر است آلبوم “برمی‌گردم” ۱۴ قطعه دارد و ترانه‌های آن را یاحا کاشانی، شراره فرنژاد و مهرزاد امیرخانی، ترانه سرا سروده‌اند. آهنگ‌های این آلبوم را آهنگسازانی چون مازیار فلاحی، بابک جهانبخش، ماهان بهرام‌خان، میلاد ترابی، شراره فرنژاد، یاحا کاشانی، انوشیروان تقوی، پیام هوشمند، پیام صالحی و سینا شعبان‌خانی ساخته‌اند و تنظیم قطعات را شهاب اکبری، حامد برادران، انوشیروان تقوی، پیام هوشمند، کوشان حداد و میلاد ترابی بر عهده داشته‌اند.
کد خبر: 82950
Share/Save/Bookmark