تماشای دو سینمایی در آخرین روز هفته از شبکه چهار
تماشای دو سینمایی در آخرین روز هفته از شبکه چهار
شبکه چهار سیما در آخرین روز هفته، دو فیلم سینمایی با عنوان«آخرین مرد مقاوم و اعترافات یک قاتل»را روی آنتن می برد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
به گزارش هنرنیوز ،سینمایی"آخرین مرد مقاوم" که جمعه ساعت ۱۲:۳۰ تماشایی است، والترهیل در سال ۱۹۹۶ برای سینمای امریکا کارگردانی کرده است. در این سینمایی درن، بوروس ویلز و ویلیام سندرسون در ژانر حادثه ای نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : جان اسمیت به گنگسترهای دویل می پیوندد. اما وقتی با خبر می شود آنها دختری به نام فلینا را برای باجگیری گروگان گرفته اند با آنها اختلاف پیدا می کند و به مخالفان آنها می پیوندد. اسمیت تلاش میکند هر دو گروه را از میان بردارد، لذا استروتزی و دویل را به جان هم می اندازد، گرچه در ظاهر به هر دو گروه خدمت می کند. او که تنها به پیش برد نقشه های خود می اندیشد، خیلی زود در می یابد که در میانه جنگ دو گروه گرفتار شده است و در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است. تنها کسی که به نقشه اسمیت پی می برد یکی از افراد دویل به نام «هیکی» است و...




اعترافات یک قاتل را جمعه شب بیننده باشید




سینمایی«اعترافات یک قاتل» جمعه ساعت ۲۰:۳۰روی آنتن سینما چهار با تحلیل می رود. این سینمایی محصول سال ۲۰۱۲ سینمای کره جنوبی است که بیونگ گیل جیونگ آن را کارگردانی کرد تا در آن ونگ یونگ چوی و گوآنگ جانگ در ژانرحادثه ای و اکشن ایفای نقش می کنند.

در این سینمایی قاتل روانی پانزده سال پیش چندین زن را به قتل رسانده است، اما درکره جنوبی قانونی وجود دارد که اگر مجرمی بتواند پانزده سال از دست قانون فرار کند می تواند آزادانه به زندگی خود ادامه دهد. اما ستوان چویی و خانواده های قربانیان نمی توانند این موضوع را بپذیرند و آنها با کمک ستوان چویی نقشه ای دقیق برای به دام انداختن این قاتل خطرناک طراحی می کنند که در نهایت با یک تعقیب و گریز طولانی آنها موفق به اجرای برنامه هایخود می شوند و قاتل را دستگیر می کنند.

کد خبر: 78360
Share/Save/Bookmark