کانون به عنوان ناشر برتر سال 1395 معرفی شد
در آیین گشایش سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
کانون به عنوان ناشر برتر سال 1395 معرفی شد
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان ناشر دولتی برگزیده سال 1395 معرفی شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
به گزارش هنرنیوز ، در مراسم گشایش سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب که صبح روز 12 اردیبهشت برگزار شد، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تندیس ناشر دولتی برگزیده بخش کودک و نوجوان را از دست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

در این مراسم نورا حق‌پرست مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری نیز حضور داشت.

کانون در حالی این جایزه را به عنوان برگزیده این دوره نمایشگاه کتاب دریافت کرد که سال گذشته نیز به عنوان ناشر برگزیده بخش دولتی انتخاب شده بود.

بر اساس این خبر، طی این سال‌ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانسته است عنوان 12 دوره ناشر برگزیده بخش دولتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را از آن خود کند.

بر همین اساس، گروه داوری در بخش ناشران خصوصی کودک و نوجوان نیز این عنوان را به انتشارات قدیانی اختصاص داد و انتشارات افق و شهر قلم هم به عنوان ناشران تقدیری معرفی شدند.

در بخش ناشران شهرستانی کودک و نوجوان نیز انتشارات جمال و براق به صورت مشترک برگزیده شدند اما انتشارات کتابستان معرفت، گمان و شهید کاظمی نیز به عنوان ناشران برگزیده در بخش جنبی اعلام شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش «کودک و نوجوان» در سالن B109، غرفه‌ 44، در بخش «ناشران عمومی» در سالن اصلی 2، سالن A3، راهروی 6، غرفه 1004 و در بخش «ناشران آموزشی» در سالن D4، غرفه 4 محصولات خود را عرضه می‌کند.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت 1396 در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود.
کد خبر: 94354
Share/Save/Bookmark