اعلام نشانی و ظرفیت‌ موکب‌های هیات مدافعان حرمین شریفین
اعلام نشانی و ظرفیت‌ موکب‌های هیات مدافعان حرمین شریفین
نشانی و ظرفیت‌ موکب‌های هیات مدافعان حرمین شریفین از سوی مدیر ستاد مرکزی این هیات اعلام شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۳
به گزارش هنرنیوز ، سردار مهدی فیض‌اللهی در نشست خبری در توضیح بیشتر این موضوع افزود: قرارگاه مرکزی هیات مدافعان حرمین شریفین با ظرفیت ۵ هزار نفر می‌تواند از زائران اربعین پذیرایی کند.

وی در مورد نشانی این قرارگاه تصریح کرد: قرارگاه مرکزی جنب کنسولگری سابق جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی و در باب‌القبله واقع است. موکب دوم هم در نجف اشرف واقع و ظرفیت ۲۵۰۰ نفر را برای پذیرایی و اسکان داراست. ضمن این که آدرس این موکب هم بعد از پل ثوره‌العشرین در منطقه کفیل‌الزینب(س) در شهر نجف اشرف واقع است.

فیض‌اللهی در مورد موکب سوم و چهارم هیات مدافعان حرمین شریفین اظهار داشت: این موکب با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر در شهر حله بعد از پل به سمت کربلا در منطقه آبی قرق واقع است. موکب چهارم نیز در شهر قصر شیرین در خاک جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰۰ زائر را داراست. این موکب در قصر شیرین، بلوار راه کربلا، خیابان دادگستری، حوزه علمیه واقع است.

وی ادامه داد: امسال در کربلای معلی ۳ راهپیمایی عظیم در مسیر بین‌الحرمین برگزار می‌کنیم تا یاد شهدای مدافع حرم گرامی بماند و خوشبختانه تاکنون استقبال عظیمی صورت گرفته است.
کد خبر: 97144
Share/Save/Bookmark