مردم باید بپرسند چرا دیگر هنرمندان محبوب خود را درتلویزیون نمی‌بینند؟!
عزت الله مهرآوران در گفتگو با هنرنیوز؛
مردم باید بپرسند چرا دیگر هنرمندان محبوب خود را درتلویزیون نمی‌بینند؟!
عزت الله مهرآوران گفت: چرا سالن‌های تئاتری را که مدت‌ها در آن بازی کرده‌ایم و جوانیمان را در آن‌ها گذارنده‌ایم باید امروز برای اینکه اجرایی در آن‌ها داشته باشیم آن‌ها را اجاره کنیم؟!
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
عزت الله مهرآوران در گفتگو با خبرنگار تئا‌تر هنرنیوز در ارتباط با نحوه مدیریت فرهنگی کشور در عرصه‌های مختلف گفت: زمانی که در عرصه فرهنگ و هنر می‌خواهیم قضاوتی داشته باشیم مردم می‌توانند شاخصه خوبی باشند به نظرم مردم بهترین افرادی هستند که می‌توانند نظرات خود را بدهند و یا افرادی که پست مدیریتی داشته‌اند را مورد ارزیابی قرار دهند. در این زمان است که مامی توانیم به نتیجه خاصی از وضع موجود برسیم. بنابر این مردم می‌توانند بهترین پاسخ دهنده باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید همواره باید روند مدیران خودرا بررسی نمایند گفت: مردم باید بپرسند که چرا دیگر هنرمندان محبوب خود را درتلویزیون نمی‌بینند؟! چرا در سریال‌هایی که ساخته می‌شود از هنرمندان مورد عاقه‌شان خبری نیست و یا کمتر آن‌ها را می‌بینند؟! این اتفاق در سایر هنر‌ها مانند تئا‌تر و موسیقی نیز صدق می‌کند.
مهرآوران در ادامه گفت: مردم بهترین کسانی هستند که می‌توانند در مورد فضایی که در آن زندگی می‌کنند قضاوت درستی انجام دهند. در حوزه تئا‌تر گله‌ای دارم که علاقه مندم از این رسانه آن را عنوان نمایم و آن هم این است که چرا سالن‌های تئاتری را که مدت‌ها در آن بازی کرده‌ایم و جوانیمان را در آن‌ها گذارنده‌ایم باید امروز برای اینکه اجرایی در آن‌ها داشته باشیم آن‌ها را اجاره کنیم به نظرم این انتهای بی‌حرمتی نسبت به افرادی است که سال‌ها در تئا‌تر زحمت کشیده‌اند.

بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» گفت: در حال حاض مشغول به هیچ فعالیت خاصی نسیتم در حقیقت فقط نمایش نامه می‌نویسم. اگر بخواهم کاری را به روی صحنه ببرم باید پول داشته باشم و این هزینه‌های اجاره سالن‌های تمرین به قدری بالا است که پشیمانمان می‌کند.

وی در ارتباط با فعالیت اسپانسر‌ها و حضور آن‌ها برای کمک به تئا‌تر گفت: به نظرم اسپانسر‌های یک کار فرهنگی باید خودشان نیز فرهنگی باشند تا بتوانند شرایط کار را درک کنند و راه را برای اینکه هنرمند آنچه که در ذهن دارد و می‌خواهد آن را انجام دهد هموار سازند نه اینکه خودشان دغدغه‌ای به سایر دغدغه‌های آن‌ها اضافه کنند. اسپانسرهای ما در تئا‌تر نمی‌تواند صابون و پودر و چیز‌هایی از این دست باشد. باید از ارزش‌‌هایمان مراقبت کنیم در غیر این صورت بسیاری از چهارچوب‌های فرهنگی از بین می‌رود.

مهرآوران این چنین ادامه داد: جشنواره‌های مختلف را دنبال می‌کنم این عطشی که درجوان‌ها برای رسیدن به هدفشان است ستودنی است. امیدوارم امکاناتی برای آن‌ها فراهم شود تا بتوانند بهراحتی وارد عرصه کار شوند. آن‌ها باید وارد عرصه تجربه و آزمون و خطا شوند چرا که یکی از ویژگی‌هایی که آن‌ها دارند جسارت در خطا کردن است و زمانی که به سن بالا‌تر می‌رود محتاط‌تر خواهند شد در نتیجه باید فضا وشرایط را برای آن‌ها محیا کرد.
کد خبر: 76417
Share/Save/Bookmark