استقبال بی سابقه از افتتاحیه یک نمایشگاه نقاشی
استقبال بی سابقه از افتتاحیه یک نمایشگاه نقاشی
رحیم نوه‌سی از اساتید برجسته هنر رئال ایران در حالی آثار خود را در پس از 10 سال در فرهنگسرای نیاوران روی دیوار برد که حضور گسترده و بی سابقه علاقه‌مندان هنرهای تجسمی، برجسته ترین نکته مراسم افتتاحیه بود.
 
تاريخ : يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
به گزارش هنرنیوز ؛ آثار نقاشی استاد رحیم نوه‌سی روز ۲۹ دی ماه به همت موسسه فرهنگی آوانگارصوتی در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران با استقبال گسترده مخاطبان هنرهای تجسمی افتتاح شد.

بنا براین گزارش، استقبال مخاطبان از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به حدی بود که اجراهای جشنواره موسیقی فجر در یکی از سالن های فرهنگسرای نیاوران را هم تحت تاثیر قرار داده بود و عبور و مرور مخاطبان به سالن های فرهنگسرای نیاوران در اغلب دقایق عصر روز گذشته به علت ازدحام جمعیت با مشکل مواجه شده بود.

بنا بر این گزارش در این نمایشگاه که ۴۰ اثر از آثار نقاشی رحیم نوه سی با تکنیک رنگ روغن روی بوم و با سبک رئال در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، برخی اساتید برجسته هنرهای تجسمی و همچنین چهره‌های سرشناس سینما به همراه مجید ملانورزی(مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد) حضور داشتند.

رحیم نوه سی که از استادان هنر رئال ایران است در گفتگویی کوتاه در خصوص استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه آثار خود گفت: انتظار حضور قابل توجه ای از دوستداران هنرهای تجسمی را داشتم اما به واقع این حضور بی سابقه مخاطبان در افتتاحیه ، من را هم شگفت زده کرده و البته مسئولیت من را در ادامه مسیر فعالیت هنری ام چند برابر می‌کند.

به جرات میتوان گفت، مراسم گشایش نمایشگاه جدید رحیم نوه سی در فرهنگسرای نیاوران، به لحاظ حضور گسترده مخاطبان، یکی از متفاوت ترین و پرازدحام ترین افتتاحیه نمایشگاه های انفرادی هنرهای تجسمی طی چند سال اخیر محسوب میشود.
کد خبر: 95957
Share/Save/Bookmark