نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در «کوی محبت»  از فضائل امام رضا (ع) می گوید
از شبکه دو پخش می شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در «کوی محبت» از فضائل امام رضا (ع) می گوید
برنامه «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی امشب، 1 دی با دعوت از محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به بررسی شخصیت امام رضا (ع) می پردازد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
به گزارش هنرنیوز موسوی گفت: برنامه کوی محبت در شب شهادت هشتمین امام شیعیان امام رضا علیه السلام با حال و هوای ویژه ای روی آنتن می رود.

وی افزود: این برنامه با پوشش مناسک عزاداری در حرم مطهر امام رضا (ع) حال و هوای سوگواران این امام همام به طور زنده از مشهد مقدس روی آنتن شبکه دو می فرستد.

این تهیه کننده گفت: امشب در بخش کارشناسی برنامه میزبان نائب رییس مجلس شورای اسلامی خواهیم بود، قرار است حجت الاسلام ابوترابی فرد به واکاوی ابعاد شخصیت امام رضا (ع) پرداخته و نکات مهمی درباره سیره عملیو فضائل اخلاقی این امام معصوم مطرح کنند.

به گفته موسوی شعرخوانی سید امیرحسین میرحسینی ، پخش تواشیح و همچنین گزارشی از زائران حرم امام رضا (ع) از دیگر بخش های این ویژه برنامه خواهند بود.

«کوی محبت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای سید مصطفی موسوی روی آنتن می رود، این برنامه امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به طور زنده از حرم امام رضا (ع) پخش خواهد شد.
کد خبر: 77687
Share/Save/Bookmark