طالب زاده با "بر دامنه آتشفشان" باز می‌گردد
طالب زاده با "بر دامنه آتشفشان" باز می‌گردد
 
تاريخ : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
فصل سوم ۵۷ با عنوان "بر دامنه آتشفشان" در ۴ قسمت به مناسبت هفته بسیج از شبکه ۵ سیما پخش می شود. «۵۷» قرار است در فصول مختلف در هنگامه مناسبت‌های تاریخ معاصر ایران، تحولات جهان اسلام و مضامین ویژه انقلاب اسلامی، تهیه و تولید شود.

به گزارش هنرنیوز، در این فصل از «۵۷» به بازخوانی اندیشه بسیج و تبلور این تفکر در تعدادی از گروه ها و جریانات حاضر در منطقه که مقابل وابستگان غرب و صهیونیزم بین الملل ایستادگی می‌کنند، پرداخته می‌شود.

افرادی از لشگر فاطمیون افغانستانی که در نبرد با تکفیری‌ها نقش ویژه ای داشتند، فرماندهانی از حشد الشعبی یا همان نیروهای مردمی عراق که در برابر داعش مردانه جنگیدند و کارشناسانی از یمن، مهمان برنامه ۵۷ در فصل سوم خواهند بود.

همچنین در این فصل با رویکرد توجه به عرصه‌های خدمت رسانی و رسیدگی به محرومان در تفکر بسیجی، به موضوع پزشکان جهادگر نیز پرداخته می‌شود. برنامه تلویزیونی«۵۷» کاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می‌شود.

در این برنامه شاهد گفت‌وگوهای نادر طالب‌زاده با چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون و مسأله برنامه هستیم.

فصل اول این برنامه تلویزیونی با عنوان «رویش در آتش» برای هفته دفاع مقدس و فصل دوم با عنوان «انقلابی دیگر...» به مناسبت ۱۳ آبان به روی آنتن رفت.
کد خبر: 95687
Share/Save/Bookmark