اولین دوره رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان
شبکه سوم گزارش می دهد
اولین دوره رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان
تهیه کننده همگام باورزش : باتوجه به علاقه مندان فراوان به ورزش کشتی پیش بینی می کنیم کار همکاران ما هم در جویبار برای به تصویرکشیدن مسابقات سخت باشد .
 
تاريخ : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
به گزارش هنرنیوز ، پس از حضور آزادکاران کشورمان در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۴ ازبکستان این بار کشتی دوستان جویباری میزبان اولین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که در کشورمان برگزار می گردد خواهند بود . این رقابت ها از شبکه سه باعنوان برنامه همگام باورزش به صورت مستقیم پخش می گردد .

بهروز بقایی تهیه کننده این برنامه درخصوص پخش این تورنومنت گفت : زحمت اصلی این برنامه به عهده همکارانمان در مرکز مازندران می باشد . هادی عامل و فرزاد فعلی را برای گزارش این بازی ها به جویبار اعزام کرده ایم . در استودیوی شبکه سه نیز بیژن خراسانی درکنار یدالله اعتصامی برنامه را اجرا خواهد کرد .

او همچنین به حضور کشورهای صاحب سبک در کشتی مثل روسیه ، آمریکا و بلاروس اشاره کرد و گفت : باتوجه به شور و هیجان مردم مازندران و علاقه خاص آنها به ورزش کشتی ، پیش بینی می کنیم استقبال چشم گیری از این مسابقات شود و همین موضوع ممکن است کار همکاران ما را در جویبار سخت کند .

بقایی همچنین به رقابت های کشتی فرنگی که قرار است هفته آینده در آبادان برگزارشود اشاره کرد و گفت درصدد هستیم این مسابقات را پخش زنده کنیم .

همگام باورزش پنج شنبه ساعت ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و جمعه در دو نوبت ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و همچنین ۱۸ تا ۱۹:۳۰ ، اولین دوره مسابقات کشتی آزاد باشگاه های جهان را به صورت زنده پخش خواهد کرد .
کد خبر: 76877
Share/Save/Bookmark