«یک برش زندگی» متحول می شود
از شبکه دو پخش می شود
«یک برش زندگی» متحول می شود
برنامه «یک برش زندگی» به تهیه کنندگی محمود فلاح پرویزی از 27 دی با هویت و ساختار متفاوتی روی آنتن شبکه دو می رود .
 
تاريخ : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
به گزارش هنرنیوز ،محمود فلاح پرویزی گفت: «یک برش زندگی» جامع ترین برنامه تلویزیونی شهروند خبرنگار در ایران است که به پخش عکس، فیلم و گزارش های مردمی اختصاص دارد.

وی افزود: این برنامه از هفته آینده روزانه در ۳ باکس ۱۰ دقیقه ای ، صبح ، ظهر و شب روی آنتن شبکه دو می رود و مخاطبان تلویزیون شاهد تغییرات چشم گیری در دکور و ساختار اصلی این برنامه خواهند بود.

این تهیه کننده گفت: این برنامه ۲۰ تا ۲۴ دی به موضوع ورزش اختصاص دارد، دوستان ما این هفته عکس، فیلم کوتاه و گزارش های خود را با موضوع معرفی رشته های مختلف ورزشی، مزایای وزرش کردن، عواقب وزرش نکردن، وزرشهای بومی _محلی، مسابقات ورزشی، ورزش های تخصصی هر شهرستان (مثلاً کشتی در جویبار) برای این برنامه ارسال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مخاطبان علاقمند می توانند عکس ها و فیلم های خود را با موضوع ارائه شده، از طریق پست الکترونیکی برنامه به آدرس info@۱-bz.irارسال کنند؛ همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۰۷ و سایت برنامه به آدرس www.۱-bz.irاز دیگر راه های ارتباطی این برنامه خواهند بود.

«یک برش زندگی» به تهیه کنندگی محمود فلاح پرویزی کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

کد خبر: 78217
Share/Save/Bookmark