دیدار وزیر ارشاد با مسعود کیمیایی
دیدار وزیر ارشاد با مسعود کیمیایی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدارهای نوروزی با هنرمندان به دیدار مسعود کیمیایی کارگردان سینما رفت.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۸
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی برای تبریک سال نو به دیدار مسعود کیمیایی رفت.

در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی کیمیایی بعد از جراحی پزشکی، برای وی آرزوی سلامتی کرد.

صالحی با بیان اینکه "آقای کیمیایی در تاریخ سینمای ایران نقش موثر و جایگاه مشخص و شناخته‌شده‌ای دارند" گفت: خوشحالم که شما را در سلامت و باانگیزه برای ادامه کار در حوزه سینما می‌بینم.

همچنین در این دیدار مسعود کیمیایی با ابراز خرسندی از میزبانی صالحی به بیان خاطراتی از چند دهه حضور خود در عرصه سینما و همچنین فعالیت‌هایش در سازمان صداوسیما در اوایل انقلاب پرداخت.

او در پاسخ به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین فعالیت‌های خود در حوزه ادبیات هم گفت: رمان تازه‌ام را پیش می‌برم اما هنوز برای آن اسمی انتخاب نکرده‌ام ولی در حدود ١٠٠ صفحه از آن را نوشته و امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم کار را تمام کرده و تحویل ناشر بدهم.

مسعود کیمیایی کارگردان سینما و نویسنده تا کنون حدود ۳۰ فیلم را کارگردانی کرده است. فیلم سینمایی «قاتل اهلی» آخرین ساخته او است که در سال ۹۶ روی پرده سینماها به نمایش درآمد.
کد خبر: 96217
Share/Save/Bookmark