روایت زندگی زیبای بیمار رها شده از سرطان
در «زنده باد زندگی» ببینید
روایت زندگی زیبای بیمار رها شده از سرطان
تهیه کننده و مجری برنامه «زنده باد زندگی» می گوید ، 22 دی میزبان مردی خواهیم بود که با اراده پولادین خود بیماری سرطان را از پای در آورده است.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۹
به گزارش هنرنیوز ، شبکه دو، محمد جعفر خسروی گفت: محمد اسدی که سالها با بیماری سرطان خون دست و پنجه نربه م کرده، پس از پیوند مغز و استخوان سلامت خود را به دست آورده و زندگی زیبایی را آغاز کرده است.

وی افزود: اسدی علی رغم قطع امید پزشکان از فرزند دار شدن او، با خانمی ازدواج می کند و حالا صاحب فرزندی به نام آناهیتا است.

این تهیه کننده گفت: در بخش کارشناسی این برنامه میزبان سید امان الله میرزایی استاد دانشگاه و حامی معنوی بیماران لاعلاج خواهیم بود؛ با این روحانی ذیل عنوان «مرگ و زندگی» درباره سلامت معنوی گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: در حقیقت مرگ و زندگی دو جلوه از هستی اند و می خواهیم بگوییم که اگر انسان ها با این دو کنار بیایند قادر خواهند بود بسیاری از مشکلات زندگی را حل کنند.

خسروی گفت: در این بخش سید امان الله میرزایی اشاره ای خواهد داشت به این موضوع که امداد معنوی صرفا برای بیماران صعب العلاج نیست و شامل افراد سالم هم می شود.

مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای محمدجعفر خسروی یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۳:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود.




کد خبر: 78307
Share/Save/Bookmark