گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر تشکیل شد/ معرفی اعضای کارگروه
گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر تشکیل شد/ معرفی اعضای کارگروه
 
تاريخ : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر با ریاست محمدمهدی حیدریان و با عضویت استادان سینما با حکم سرپرست این فرهنگستان تشکیل شد.

به گزارش هنرنیوز، به موجب حکم علیرضا اسماعیلی سرپرست فرهنگستان هنر، محمدمهدی حیدریان، تهیه‌کننده و رییس سابق سازمان سینمایی به سمت ریاست گروه سینمایی این فرهنگستان منصوب شد.

محمدمهدی حیدریان تا کنون سمت‌های مختلفی در حوزه هنر داشته است که از آن جمله می‌توان به عضو شورای ارزشیابی مشاغل هنری، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های مختلف، عضویت در هیات امنا بنیادها و موسسات مختلف سینمایی، رئیس گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر و معاون امور هنری این فرهنگستان (در ادوار پیشین)، مشاور رییس سازمان صدا و سیما، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و سمعی و بصری را نام برد.

همچنین طی حکمی جداگانه، منوچهر طیاب، داریوش مهرجویی، مجید مجیدی، سیدمحمد بهشتی، از اعضای پیوسته فرهنگستان هنر به عنوان عضو دائمی گروه سینمای فرهنگستان هنر منصوب شدند.

احمد ضابطی جهرمی مستندساز و تدوین‌گر، منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده و مدیرعامل خانه سینما، امیرمحمد دهستانی رئیس دپارتمان انیمیشن دانشگاه هنر و نویسنده، کارگردان و انیماتور، نادر طالب‌زاده کارگردان و تهیه‌کننده سینما، علیرضا قاسم‌خان تهیه‌کننده و مستندساز و محمد شهبا عضو هیات علمی دانشگاه هنر نیز با پیشنهاد محمدمهدی حیدریان رییس گروه سینما به مدت ۲ سال به عضویت این گروه منصوب شدند.
کد خبر: 97225
Share/Save/Bookmark