اهدا جایزه مسؤولیت اجتماعی رعد
اهدا جایزه مسؤولیت اجتماعی رعد
همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و دومین رویداد توان¬تِک، جایزه رعد به موفق¬ترین کسب و کار¬های حوزه توانمندسازی افراد دارای معلولیت اهدا شد.
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع رعد در مراسمی که با هدف معرفی شرکت¬های فعال در ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی توان¬یابان و اهدا جایزه رعد برگزار شد، جوایز اول تا سوم دومین رویداد توان¬تِک توسط مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره رعد اهدا شد.

براساس این گزارش جایزه مقام سوم به شرکت اپلیکیشن¬ساز پازلی بابت 2 سال حمایت مستقیم از مؤسسه رعد، کمک به ساخت بیش از 30 اپلیکیشن کارآموزان رعد، برگزاری چند کارگاه آموزشی ساخت اپلیکیشن و همکاری در برگزاری جشنواره توان¬یاب و فضای مجازی اهدا شد.

جایزه دوم به سایت تأمین مالی جمعی مهربانه با به اجرا گذاشتن 170 پروژه موفق حمایت از اشخاص حقیقی یا حقوقی که سهم قابل ملاحظه¬ای از آنها را توان¬یابان به خود اختصاص داده¬اند، اهدا شد و جایزه مقام اول به نماینده شرکت سامسونگ بابت اجرای کودکان امید و راه¬اندازی کتابخانه گویا در 15 شهر برای کمک به ترویج فعالیت¬های فرهنگی کودکان نابینا و کم بینا، اهدا شد.

شایان ذکر است در بخشی از این مراسم شاهین طبری رئیس هیأت مدیره شرکت چارگون و عضو ثابت دبیرخانه رویداد توان¬تِک با اشاره به تاریخچه اهدا جایزه رعد، افزود: هدف از طراحی و اهدا جایزه رعد، بالا بردن سطح مطالبه¬گری توان¬یابان و آشنایی شرکت¬ها با نیازهای این گروه از شهروندان و مسؤولیتی که می¬توانند به عنوان بخشی از جامعه در تأمین این نیازها ایفا کنند بوده است.

گفتنی است در نخستین رویداد توان تِک شرکت اسنپ، کمپین هستمت و استارت آپ پکتوس به ترتیب جوایز اول تا سوم مسؤولیت اجتماعی رعد را دریافت کرده بودند.
کد خبر: 96749
Share/Save/Bookmark