داوران بخش عکاسی سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» معرفی شدند
نخستین دوره
داوران بخش عکاسی سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» معرفی شدند
حسن غفاری، امیرعلی جوادیان و مهدی وثوق‌نیا به عنوان داوران بخش عکاسی نخستین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» معرفی شدند.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲

به گزارش هنرنیوز، امیرعلی جوادیان، مهدی وثوق‫نیا و حسن غفاری هیئت انتخاب و داوری بخش عکاسی این سوگواره بر عهده خواهند داشت که طبق برنامه پیش‫بینی شده در تاریخ سه‫شنبه ۲۵ آذر ماه سال جاری آثار رسیده به این سوگواره را انتخاب و داوری خواهند کرد.
امیرعلی جوادیان متولد ۱۳۳۶ تهران و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا و دارای مدرک درجه یک هنری است. وی عکاسی را سال ۱۳۵۸ در حوزه هنری شروع و در سال ۱۳۶۰ عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ‫شد.
وی به طور مستمر تا سال ۱۳۶۵ به ثبت عملیات جنگی چون فتح خرمشهر و، فتح رمضان پرداخت و به عنوان یکی از عکاسان دفاع مقدس شناخته می‌شود. در کارنامه وی مدت دو سال مدیریت گروه عکاسی دانشگاه آزاد تهران نیز است.
حسن غفاری متولد ۱۳۴۸ بویراحمد (یاسوج) و دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر، مدرس عکاسی و عکاس مستند اجتماعی با گرایش مردم شناسی خارج از فضاهای شهری(روستاها، ایلات و عشایر) است. وی عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران، عضو انجمن عکاسان مطبوعات ایران، عضو انجمن عکاسان دوستدار میراث فرهنگی و گردشگری، عضو انجمن عکاسان بحران است و همکاری با مجلات و خبرگزاری‫های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، خبرگزاری میراث فرهنگی CHN ، میراث آریا CHTN و ماهنامه تخصصی دنیای تجارت گردشگری را در کارنامه خود دارد. دبیری بخش عکس دوره پنجم و ششم جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر نیز از دیگر فعالیت‫های وی است.
مهدی وثوق‌نیا متولد ۱۳۵۰ قزوین و فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه آزاد ، مدرس عکاسی انجمن سینمای جوان قزوین، مدیر هنری در مجله عکس و دوربین است. آثار وی در نمایشگاه گالری هنر عارف قزوین، خانه عکاسان ایران، موزه عکسخانه شهر، گالری مهر قزوین به نمایش در آمده و دریافت جایزه نخست عکس آزاد در پنجمین جشنواره سینمای جوان اهواز، ششمین جشنواره سینما جوان سنندج و سومین مسابقه عکس عاشورا تهران در کارنامه هنری وی است.
نخستین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ ۱ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۳ در رواق هنر برج میلاد برگزار می شود. شرکت کنندگان تا ۲۱ آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت miladfestival.ir آثار خود را برای این سوگواره ارسال کنند.

کد خبر: 76589
Share/Save/Bookmark