ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی هشتمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد
از امروز و به مدت هشت روز؛
ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی هشتمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد
ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت که با حضور اساتید برجسته جهانی برگزار می‌شود، آغاز شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این کارگاه‌ها با حضور اساتیدی چون بیل نیکولز، حمید نفیسی، ترولس لای، ایتسوشی کاواسه و هدی هانیگمان، به ترتیب با موضوعات مستند و ذهنیت، گرایش‌های نو در سینمای مستند و چگونه تاریخ اجتماعی بنویسیم، فیلم- مقاله، انسان‌شناسی تصویری (با نگاهی به سینمای مستند ژاپن) و چگونه در فیلم مستند مصاحبه کنیم، از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ و در حاشیه برپایی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۳۹۳) تا روز پنجشنبه هفته آینده (۱۵ آبان‌ماه) به پایگاه اینترنتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌ها نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه‌ها، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی سایت برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب و دعوتِ حضور قرار می‌گیرند.

گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، گواهی حضور اعطاء خواهد شد.
کد خبر: 75959
Share/Save/Bookmark