حال ما خوب نیست
گزارش هنرنیوز از نشست خبری فیلم سینمایی «خانه دختر»؛
حال ما خوب نیست
حامد بهداد در نشست خبری فیلم سینمایی «خانه دختر» گفت: من از همین جا اعلام می کنم حال ما خوب نیست و خواهش می کنم با یک اعتماد اجازه دهید فیلم های خوب ساخته شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
به گزارش هنرنیوز، نشست گفت‌وگوی اصحاب رسانه با عوامل فیلم سینمایی «خانه دختر» با حضور شهرام شاه‌حسینی کارگردان، محمد شایسته تهیه‌کننده، رویا تیموریان بازیگر، رعنا آزادی‌ور بازیگر، حامد بهداد بازیگر، محسن دارسنج بازیگر و طراح صحنه و لباس و میثم مولایی تدوینگر در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

شاه‌حسینی در ابتدای نشست گفت: من تلاش کردم تا دذر طی این سال ها قدمی رو به عقب بر ندارم و به همین دلیل به سراغ کسی رفتم که فرصت اشتباه کردن را از خودم بگیرم. امیدوارم واقعاً اسم پرویز شهبازی به روی این فیلم سنگینی کند و از این اتفاق ترسی ندارم بلکه از این به بعد هم به سراغ وی خوام رفت تا در کار های بعدی من را همراهی کند.

محمد شایسته تهیه‌کننده فیلم گفت: در ابتدا فیلم نامه این فیلم سینمایی را به روی میز برادرم دیدم و از او پرسیدم که نمی خواهی آن را تهیه کنی وی در جواب گفت: در حال حاضر فرصتش را ندارم و از همین جهت اجازه گرفتم و فیلم نامه را خواندم چل دقیقه بعد از این که فیلم نامه را خواندم با شهرام شاه حسینی تماس گرفتم و تهیه کنندگی این فیلم را قبول کردم. تمام مراحل برای ساخت فیلم چهار ماه طول کشید.

رویا تیموریان بازیگر فیلم درباره نقش اش گفت: من اعتقادی به نقش منفی و مثبت ندارم و این کاراکتر هم جزو نقش هایی بود که نمی توان گفت که منفی است در صورتی که ما با جهان بینی وی مواجه هستیم. برای من شخصاً نقش کوتاه و بلند معنی آنچنانی ندارد بلکه میزان تاثیر گذاری آن مهم است.

رعنا آزادی‌ور نیز در سخنانی کوتاه گفت: در حقیقت برای اولین بار است که از دیدن فیلمم آنقدر ذوق زده می شوم و احساس بسیار خوبی دارم شاید می گویند که بازیگر نباید از کار خود راضی باشد اما در اینجا خودم و کاراکتری را که بازی کردم بسیار دوست دارم.
محسن دارسنج که در این فیلم طراحی صحنه و لباس را همراه با بازیگری ایفا می‌کند، گفت: من بازیگر نیستم و همین‌جوری در این فیلم بازی کردم.

حامد بهداد که حرکات ویژه و مخصوصی در نشست خبری فیلمش انجام داد گفت: امیدوارم سینمای ما و سوژه های مان از بیماری که به آن دچار شده اند در بیایند. از همین جا می گویم خواهش می کنم که به ما اعتماد کنید و بگذارید کار هایی ساخته شود که به نفع هنرمند و فرهنگ غنی ما است. ما حال خوبی نداریم و دل های مان شاد نیست. خواهش می کنم با اعتماد اجازه دهید فیلم های خوبی ساخته شود.
کد خبر: 78929
Share/Save/Bookmark