آغاز پخش مستند «آرام و خروش»
در شبکه دوم
آغاز پخش مستند «آرام و خروش»
مستند «آرام و خروش» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد خلیل زاده از ، 15 آذر با موضوع هوش هیجانی از شبکه دو روی آنتن می رود.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
به گزارش هنرنیوز، «آرام و خروش» کاری از گروه مستند شبکه دو سیماست که در ۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای به هوش هیجانی و مسائل مرتبط با آن برای گروه های مختلف سنی می پردازد.

این مستند بازسازی با استفاده از تصاویر مستند و در قالب مستندهای نمایشی و انیمیشن به موضوعاتی مانند غم، شادی، ترس، هیجان در ورزش و هوش هیجانی و تاثیر آن‌ها در زندگی افراد می‌پردازد.

هوش عاطفی، هوش احساسی یا هوش هیجانی به عنوان یکی از مفاهیم مهم در روانشناسی و جامعه شناسی بیش از ۲۰ سال است که در دنیا مورد توجه قرار گرفته است؛ افرادی که از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستند، سه مؤلفهٔ هیجان‌ها مؤلفهٔ شناختی، مؤلفهٔ رفتاری و مؤلفهٔ فیزیولوژیکی را به طور موفقیت آمیزی با یکدیگر تلفیق می کنند.

این مفهوم نقش مهمی در مهارتهای زندگی افراد داشته و تاثیر بسیاری در جوامع می گذارد.

تحقیق و پژوهش «آرام خروش» توسط دکتر مریم افضلی و دکتر رضا صمدی انجام شده و دکتر حسن عشایری روانشناس، نورولوژیست و استاد دانشگاه نیز در این مستند حضور خواهد داشت.

از دیگر عوامل این مستند می توان به محمود اکبری پرست تصویربردار، محمد کاظم فرحناک مدیر تولید، امیر فراهانی دستیار کارگردان، علی اشرفی، رضا قدیری صدابردار، آسانا خلیل زاده برنامه ریزی و هماهنگی، هادی علوی انیمیشن، آرمین صالحی، مجتبی بنی اردلان، علی لطف پوریان دستیار تصویرو علیرضا رئیسی جانشین تولید اشاره کرد. پخش این مستند از امشب ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در شبکه دو آغاز می شود.
کد خبر: 77209
Share/Save/Bookmark