پرونده موسسات ویدئو رسانه های متخلف تشکیل شد
پرونده موسسات ویدئو رسانه های متخلف تشکیل شد
دبیر کل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز از تشکیل پرونده موسسات متخلف در تولید لوح فشرده و توزیع آثار به اصطلاح میجر در این ستاد و تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به این تخلف خبر داد.
 
تاريخ : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، 'سید مصطفی ابطحی' با اشاره به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی موسسات ویدیو رسانه در تولید و توزیع غیر قانونی آثار خارجی بصری شامل انیمیشن و فیلم های سینمایی افزود: ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز سینمایی، با موسسات متخلف در این زمینه که اقدام به توزیع آثار یاد شده بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردند برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی به منظور رسیدگی به این تخلف با حضور رییس سازمان سینمایی توضیح داد: پرونده تخلف موسسات یاد شده در ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز تشکیل شده و پس از بررسی های لازم، رای موسسات متخلف از سوی این ستاد اعلام خواهد شد.

ابطحی اظهار امیدواری کرد با همراهی اهالی سینما، موسسات ویدیو رسانه و تهیه کنندگان دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم و زمینه برای بهبود هرچه بیشتر شبکه نمایش خانگی با همراهی موسسات ویدیو رسانه فراهم شود.

کد خبر: 76886
Share/Save/Bookmark