تقدیراز تهمینه میلانی ، محمد صالح اعلا و میکائیل شهرستانی /  ارتباط بین نسل جوان و نسل باتجربه گذشته
درنشست دومین جشنواره رمز موفقیت مطرح شد:
تقدیراز تهمینه میلانی ، محمد صالح اعلا و میکائیل شهرستانی / ارتباط بین نسل جوان و نسل باتجربه گذشته
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» از تقدیر سه تن از اهالی سینما در دومین جشنواره «رمز موفقیت» خبر داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۳۸
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، یلدا اسفندیاری تهیه‌کننده تلویزیونی «رمز موفقیت» در نشست خبری این جشنواره که به همراه تعدادی از کارآفرین های موفق برگزار شد با بیان اینکه در این برنامه تلویزیونی تلاش خواهیم کرد تا با افراد موفق در شاخه های مختلف هنری، اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی گفتگو و دلایل موفقیت آنها را جویا شویم به گونه ای که بتوانیم الگویی برای جامعه و بویژه نسل جوان ارائه دهیم.

وی خبر داد که سری اول برنامه تلویزیونی رمز موفقیت سال گذشته و در 64 قسمت از شبکه شما پخش شده است.

اسفندیاری ، هدف چنین برنامه ای را برقراری ارتباط بین نسل جوان و نسل باتجربه گذشته عنوان کرد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی رمز موفقیت ، تولید بخش دوم این برنامه تلویزیونی را از ابتدای مهر ماه ذکر کرد و پخش آن را ابتدای زمستان امسال از شبکه جام‌جم خبر داد.

وی یادآور شد: در تولید برنامه «رمز موفقیت» از 260 نفر از بزرگان و اسفندیاری افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده پیش تولید و تولید سری چهره‌های مطرح در عرصه هنر، فرهنگ، اقتصاد و کارآفرینی در برنامه دعوت شده و از 20 نفر از آنها در جشنواره ای قدردانی می شود.

به گفته اسفندیاری ، در هر برنامه «رمز موفقیت» میزگردی با حضور پنج تن از بزرگان تولید می شود.

تهیه‌کننده «رمز موفقیت» در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که از معیارهای انتخاب افراد موفق سوال کرد از شورای سیاستگذاری و اتاق فکری بر اساس مولفه‌های تاثیرگذاری و جایگاه اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی این افراد خبر داد.

اسفندیاری همچنین اعلام کرد که علاوه بر کارآفرین ها سه تن از اهالی سینما همچون تهمینه میلانی، محمد صالح علا و میکائیل شهرستانی نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

تجلیل می‌شود و در بخش کارآفرینی نیز افرادی چون محمد عطاردیان چهره مطرح عرصه ساختمان سازی، علی رضایی صاحب شرکت کشت و تولید ی گیاهان دارویی و مرجان آقاجان زاده هوشیار، جمشید کلانتری، کارآفرین برتر در زمینه های مختلف و افراد دیگر در جشنواره «رمز موفقیت» تقدیر و تجلیلی می‌شود.

وی از جمعه 26 شهریور به عنوان زمان برگزاری دومین جشنواره «رمز موفقیت» در سالن همایش های صدا و سیما یاد کرد که از ساعت 17 تا 23 با حضور چهره های مطرح عرصه فرهنگ و هنر و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

در ادامه برنامه چند تن از کارآفرین های موفق از جمله محمد عطاردیان، علی رضایی، مرجان آقاجان زاده هوشیار ، جمشید کلانتری ، علی اصغر گلسرخی ، مهدی کریمی تفرشی و آذرچنگ طی سخنان کوتاهی به معرفی و چگونگی ورود به عرصه کار و تلاش توضیحاتی نیز ارائه دادندغر.

کد خبر: 92806
Share/Save/Bookmark