کتاب داستان «شنگول و منگول» منتشر شد
از سوی انتشارات سروش؛
کتاب داستان «شنگول و منگول» منتشر شد
کتاب «شنگول و منگول»با بازنویسی هما احسان و تصویرگری فرید سکاچائی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش ؛ کتاب حاضر از مجموعه کتاب های کودکان است و امروزه کمتر کسی هست که داستان این کتاب را نشنیده و یا نخوانده باشد.
کتاب «شنگول و منگول» همان داستان معروف بز زنگوله پا است که سه فرزند به نام های و شنگول و منگول و حبّة انگور دارد. بز زنگوله پا روزها به صحرا می رفت، علف های سبز و تازه می خورد و وقتی پستانهایش پر از شیر می شد به خانه اش برمی گشت و به بچه هایش شیر می داد. نزدیک خانه آنها یک گرگ بدجنس زندگی می کرد. گرگ دشمن بز و بچه هایش بود و هر روز دندان هایش را برای خوردن آنها تیز می کرد و منتظر بود یک روز شنگول و منگول و حبه انگور را تنها پیدا کند و هر سه را یکدفعه بخورد تا اینکه یک روز گرگ در نبود بززنگوله پا به خانه آنها حمله می کند و ...
داستان کتاب " شنگول و منگول" ، با همه سادگی، بسیار نکته آموز است و کودک با هم زادپنداری خود درس زندگی را از دل داستان می آموزد و می تواند از نکات تربیتی و آموزشی آن نهایت استفاده را ببرد. این کتاب با زبان کودکانه قصه ای شیرین را بیان می کند که می شود گفت یکی از مشهورترین قصه های دوران کودکی هر فردی محسوب می شود و اساسا شنیدن این داستان زیبا می تواند هر فردی را به دوران کودکی خود ببرد.
یکی از ویزگی های این کتاب تصاویر زیبایی است که همراستا با داستان به تصویر کشیده شده است. ظرافت این تصاویر به حدی است که حتی کودکان با دیدن تصاویر هم می توانند به موضوع داستان پی برده و با آن ارتباط برقرار کنند.
چاپ چهارم کتاب " شنگول و منگول" در ۲۳ صفحه مصور و شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۳۰۰۰۰ ریال از سوی انتشارات سروش برای کودکان منتشر شده است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir امکان پذیر است.

کد خبر: 77678
Share/Save/Bookmark