آزمایش های جالب متخصص ترویج علم
در برنامه علم با طعم لذت مطرح می شود
آزمایش های جالب متخصص ترویج علم
برنامه نوجوانانه « علم با طعم لذت» به تهیه کنندگی سید محسن حسینی امروز، 5 بهمن با حضور سید جواد لواسانی متخصص ترویج علم روی آنتن می رود .
 
تاريخ : يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
به گزارش هنرنیوز ،حسینی گفت: در این برنامه سید جواد لواسانی ارائه راهکارهای مناسب نشان می دهد که چطور می توان با بهره گیری از اسباب بازی ها و وسایل ساده منزل مفاهیم علمی مهم را به کودکان و نوجوانان آموزش داد.

وی تصریح کرد: این متخصص در طول برنامه آزمایش های علمی جالبی برای نوجوانان اجرا می کند.

به گفته حسینی از دیگر بخشهای امروز برنامه می توان به بیان خبرهای علمی و مطالب جذاب توسط ندا مبرا اشاره کرد. در بخش دیگری از برنامه هم دکتر علی عبدالعالی با مهدی رضایی (مسئول بخش رویش) به ایده های ارسالی مخاطبان درخصوص طرح رویش می پردازند .

برنامه «علم با طعم لذت» روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود. هدف اصلی این برنامه ایجاد مطالبه عمومی برای تغییر و بهبود نظام آموزشی کشور است و شیوه های نوین آموزشی دنیا را بر اساس مفهوم EDUTAINMENTتشریح می کند.

از دیگر عوامل این برنامه می توان به علی عبدالعالی (مجری- کارشناس)، ندا مبّرا (خبرنگار علمی و مجری)، ابوالفضل حاجیان (کارگردان هنری)، صائم ستارزاده (مدیر پژوهش)، مهدی رضایی (مسئول بخش رویش)و مهناز رضایی (طراح صحنه) اشاره کرد. راه ارتباطی مخاطبان با این برنامه، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۰۳ است.

«علم با طعم لذت» کاری ا ز گروه نوجوان شبکه دو سیماست و روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۸:۴۰ به مدت ۴۰ دقیقه روی انتن شبکه دو می رود.

کد خبر: 78668
Share/Save/Bookmark