اکران «برف» ادامه پیدا کند
مهدی رحمانی درخواست کرد
اکران «برف» ادامه پیدا کند
کارگردان فیلم «برف» خواستار همکاری شورای صنفی نمایش برای ادامه اکران این فیلم در سینماها شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲

مهدی رحمانی  بیان کرد: اکران فیلم‌های سینمایی در ماه رمضان از شرایط خاصی برخوردار است، چرا که یک هفته آن با تعطیلی شب‌های قدر همزمان می‌شود و هفته آخرماه هم فیلم‌های جدید به سینماها می‌آیند و فیلم «برف» که در این زمان اکران شد، جا دارد باز هم بر پرده سینماها باقی بماند.
وی ادامه داد: «برف» با وجود اینکه تبلیغات آنچنانی نداشت، فروش خوبی داشته که هنوز رو به رشد است به طوری که پس از «رد کارپت» بیشترین فروش را در سینماها و بویژه پردیس‌های سینمایی داشته است، اما با توجه به اکران فیلم‌های جدید به مناسبت عید فطر، این فیلم از پرده سینماها برداشته خواهد شد.
رحمانی گفت: شورای صنفی نمایش باید یک فکری برای حمایت از فیلم‌های مستقل که فروش خوبی هم دارند،‌ داشته باشد تا حداقل در این زمان در پردیس‌های سینمایی امکان ادامه اکران فیلم فراهم شود.
او تأکید کرد: اگر این شیوه زمان کم اکران، آن هم در شرایطی مانند ماه رمضان، برای فیلم‌های مستقل ادامه داشته باشد شاهد از بین رفتن سینمای مستقل خواهیم بود.
«برف» شرح حال یک روز از زندگی خانواده‌ای شهری که درگیر مراسم خواستگاری دخترشان هستند.
«برف» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش‌های مختلفی همچون بهترین فیلمنامه و تدوین نامزد دریافت جایزه شد.
در این فیلم رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام بازی می‌کنند.

کد خبر: 73618
Share/Save/Bookmark