نوزدهمین مجموعه نورسیده‌ها، راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد
نوزدهمین مجموعه نورسیده‌ها، راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد
نوزدهمین مجموعه نورسیده‌ها با ۷۷ عنوان کتاب متنوع، راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷
به گزارش هنرنیوز ، نوزدهمین مجموعه «نورسیده‌ها» با ۷۷ عنوان کتاب در موضوعات متنوعی مانند: ادبیات (شعر، قصه، رمان، دانش‌های ادبی)، روانشناسی (تربیت فرزند، روانشناسی موفقیت، مادر موفق، خانواده موفق)، کودک و نوجوان، طب، سلامت و تغذیه، تاریخ (تاریخ ایران، تاریخ اسلام، تاریخ اروپا، تاریخ مقاومت، زندگی‌نامه)، هنر (سینما، موسیقی و نقاشی)، دفاع مقدس، سبک زندگی، جغرافیا، معضلات اجتماعی، علوم سیاسی و جریان‌شناسی، علمی و آموزشی، دین، فلسفه، کتابداری و... راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

این کتاب‌ها بر اساس محتوا در سه بخش با عنوان‌های «بیشتر بخوانید» شامل معرفی ۱۲عنوان کتاب، «بخوانید» با معرفی ۱۸عنوان کتاب و «بدانید» با معرفی ۴۷ عنوان کتاب دسته‌بندی شده است.

علاقه‌مندان در این شماره می‌توانند کتاب‌های خواندنی مانند: «قصه‌های مهتاب» و مجموعه ۶ جلدی «از پرنده دانا بپرس» برای کودکان عزیز، «تربیت بدون فرزند» برای والدین گرامی، مجموعه‌ شعر «بغض در نواحی لبخند» و رمان «پنجره چوبی» را مطالعه کنند.

این بسته‌ها علاوه بر معرفی کتاب‌های تازه‌رسیده به کتابخانه‌ها، دربردارنده محتوایی مناسب برای بهره‌مندی کتابداران در ارائه مشاوره بهتر به اعضا و مراجعان است.
کد خبر: 94228
Share/Save/Bookmark