بهرام زند درگذشت
بهرام زند درگذشت
بهرام زند، دوبلو و گوینده باسابقه سینما و تلویزیون درگذشت.
 
تاريخ : شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
به گزارش هنرنیوز ، فریبا رمضان‌پور (دوبلور و از همکاران بهرام زند) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: بهرام زند صبح امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

وی افزود: آقای بهرام زند به بیماری سرطان مبتلا بود و چند سال با این بیماری مبارزه کرد و ولی متاسفانه چند بار بعد از درمان مجدد بیماری بازمی‌گشت و سرطان این اواخر گسترده شده بود تا اینکه ایشان امروز صبح در بیمارستان درگذشتند.

این دوبلور همچنین گفت: بهرام زند ۶۹ سال داشت. وی فعالیت دوبله را از سال ۱۳۴۴ آغاز کرد و از سال ۱۳۵۸ تاکنون به عنوان مدیر دوبلاژ فعالیت داشته است.

بهرام زند در فیلم‌های بسیاری به‌جای شخصیت‌های گوناگون سخن گفته‌ است. او سرپرستی گویندگان را در سریال‌های ایرانی ازجمله امام علی (ع) و مدار صفر درجه و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه‌های خارجی پرمخاطبی مانند جنگجویان کوهستان، شرلوک هلمز و ناوارو عهده‌دار بوده‌است. وی گفتار متن فصل‌هایی از مستند ایران را نیز انجام داده‌است.

این دوبلور، صداپیشیگی بازیگران معرفی هالیوود همچون مل گیبسون- جورج کلونی- راسل کرو- بروس ویلیس-جان تراولتا-جیسون استاتهام-دانیل دی لوییس و نیکلاس کیج را برعهده داشته است.
کد خبر: 96208
Share/Save/Bookmark