اعضای هیات رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند
اعضای هیات رسیدگی به تخلفات ناشران در نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند
رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حکمی، اعضای هیات رسیدگی به تخلفات ناشران این رویداد را منصوب کرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
به گزارش هنرنیوز ، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حکم سید عباس صالحی، محمود آموزگار، مهدی اسماعیلی راد، سید محمود حسینی، محمد سلگی، احمد کمالی نژاد، علی فریدونی، امیر مسعود شهرام‌نیا و لادن حیدری به عنوان «اعضای هیات رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شدند.

در متن احکام صادر شده برای این افراد آمده است: نظر به سوابق و تجربه ارزشمند فرهنگی و به منظور نظارت ضابطه‌مند بر عملکرد ناشران، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

«انتظار می‌رود ضمن سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات و تلاش همه جانبه برای سالم سازی حوزه نشر، با صرف وقت مناسب و شرکت منظم در جلسات هیات با قاطعیت و رعایت عدالت و انصاف در در رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی کوشا باشید».

همچنین در احکامی جداگانه داود موسایی و هومان حسن پور به ترتیب به عنوان «عضو هیات رسیدگی به تخلفات ناشران در بخش خارجی» و «عضو هیات رسیدگی به تخلفات ناشران داخلی» سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

پیش از این همایون امیرزاده با حکم رئیس نمایشگاه به عنوان «رئیس هیات رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شد.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
کد خبر: 94318
Share/Save/Bookmark