جلسه رسیدگی به پرونده تخلف یکی از تپه های مجاورچغامیش فردا تشکیل می‌شود
معاون امور مجلس و حقوقی سازمان؛
جلسه رسیدگی به پرونده تخلف یکی از تپه های مجاورچغامیش فردا تشکیل می‌شود
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی از تشکیل هیئت ویژه رسیدگی به تخلفات اداری در زمینه تخلف چند تن از پرسنل میراث فرهنگی دزفول در خصوص صدور مجوز غیر قانونی تسطیح یکی از تپه های مجاور تپه چغامیش خبرداد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷
به گزارش هنرنیوز،اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی با اعلام این خبر افزود: در پی تعرض به یکی از تپه های مجاور تپه باستانی چغامیش در استان خوزستان و حساسیت بالای مردم عزیز کشور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هیات ویژه نظارتی را به منظور بررسی های لازم و دقیق تربه خوزستان اعزام کرد.

وی گفت: پس از بررسی های دقیق ترمشخص شد متاسفانه چند تن از پرسنل میراث فرهنگی دزفول با سوء استفاده از موقعیت شغلی و اداری با صدور مجوز غیرقانونی مرتکب تخلفاتی شده اند.

او تاکید کرد: پرونده تخلفات این افراد به نماینده رئیس سازمان در هیات های تخلفات اداری سازمان که مسئولیت آن با معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها است تحویل شده و قرار است جلسه اضطراری هیات تخلفات اداری پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تشکیل و با فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این جلسه متعاقبا به اطلاع مردم شریف و علاقمند به آثار تاریخی و فرهنگی خواهد رسید.
کد خبر: 80962
Share/Save/Bookmark