ویژه‌برنامه رادیو جوان به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص)
رادو جوان پخش می کند
ویژه‌برنامه رادیو جوان به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص)
رادیو جوان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن و امام رضا علیهماالسلام ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.
 
تاريخ : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱
به گزارش هنرنیوز ، ویژه برنامه‌های این شبکه را به مناسبت ایام سوگواری ۲۸ صفر رحلت حضرت رسول اکرم (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) وشهادت امام رضا(ع) به این شرح اعلام کرد:

- برنامه «ساعت سلام» عنوان برنامه‌ای از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است. این برنامه با هدف آشنایی با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) متوسل شدن به ائمه و راه رسیدن به آرامش روحی تهیه شده است. این برنامه روزهای شنبه ۲۹ آذر و سه شنبه ۲ دی از ساعت۶:۱۰ تا ۶:۳۰ صبح از رادیو جوان پخش می‌شود.

-«بعد از سلام» کاری از گروه جوان و اندیشه رادیو جوان است که با هدف توجه دادن به سیره اجتماعی و زندگی حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و ارائه الگو به مسلمان تهیه شده است. این برنامه در دو قسمت تهیه شده و روزهای یکشنبه ۳۰ آذر و سه شنبه ۲ دی از ساعت ۶:۴۰ تا ۸ ازشبکه جوان پخش می‌شود.

-«غزل‌های باران» برنامه‌ای از گروه جوان و فرهنگ شبکه جوان است که به بررسی تأثیر آیین‌های مذهبی در شعر و ادب فارسی می‌پردازد. این برنامه ۳۰ آذر از ساعت ۹تا ۱۰ پخش می شود.

- برنامه «یک روز- یک روایت» عنوان برنامه‌ای ازگروه جوان و جامعه است این برنامه با هدف الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی با تأمل در احادیث از حضرت امام حسن مجتبی (ع) ساخته شده است. این برنامه ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ از شبکه جوان پخش می‌شود.

«اسوه حسنه» کاری از گروه جوان و اندیشه رادیو جوان است. این برنامه با هدف افزایش ایمان و آگاهی جوانان نسبت به کامل‌ترین دین و الگو گرفتن از ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اکرم (ص) و امام حسن علیه‌السلام در زندگی تهیه شده است و روز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۱تا ۱۲:۳۰ پخش می‌شود.

-«بوی باران» عنوان برنامه ای از گروه جوان و اندیشه رادیو جوان است که به برجسته سازی زوایای مختلف حدیث ثقلین اختصاص دارد. این برنامه روز یکشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۹ تا ۲۰ پخش می شود.

- برنامه «شور و شیون» کاری ازگروه جوان وورزش شبکه جوان است که با هدف ایجاد فضای حزن واندوه درایام سوگواری تهیه شده این برنامه روزهای شنبه ۲۹ آذر وسه شنبه ۲ دی از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ وازساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ پخش می شود.

- «صفرها و یک‌ها روایت می‌کنند» عنوان برنامه ای از گروه جوان و دانش شبکه جوان است که با هدف معرفی امکانات فضای مجازی وقابلیت های آن درزمینه معرفی سنت وسیره پیامبر اسلام به جوانان تهیه شده است .این برنامه یکشنبه ۳۰ آذر و سه شنبه ۲ دی از ساعت ۱۴:۳۰ تا۱۵ از شبکه جوان پخش می‌شود.

-«برای امشب» برنامه‌ای گفت‌وگو محور از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که به تحلیل دینی، عقلی و انسانی با رویکرد «برداشتی برای زندگی» می‌پردازد. برای امشب روزهای شنبه ۲۹ آذر و سه شنبه ۲ دی از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ از رادیو جوان پخش می‌شود.

- برنامه «همسفر» کاری ازگروه جوان و اندیشه است که به بازنمایی این حقیقت اختصاص دارد که معصومین (ع) نورواحدند وهریک متناسب با شرایط دوران خود به نشر و تحکیم اسلام پرداخته‌اند.این برنامه شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۲۱تا ۲۲ پخش می‌شود.

- برنامه «سبقت آزاد» برنامه‌ای از گروه جوان و جامعه است که یکشنبه ۳۰ آذر و سه شنبه ۲دی به به مناسبت ایام سوگواری ۲۸ صفر رحلت حضرت پیامبر (ص) شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) به صورت ویژه تهیه و پخش می‌شود.

- برنامه «تکیه شبانه» کاری از گروه جوان و ورزش شبکه جوان است که به بخش مراسم عزاداری در یکی از تکیه‌ها اختصاص دارد. این برنامه شنبه ۲۹ آذر و سه شنبه ۲ دی از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش می‌شود.

- «یک آسمان مهر در زمین» عنوان برنامه مستند گزارشی از باشگاه رادیویی جوان است که شنبه ۲۹ آذر و سه شنبه ۲ دی ۱۶ تا۱۶:۳۰ از شبکه جوان پخش می‌شود.

برنامه «بر مدار محبت» کاری از باشگاه رادیویی جوان است که به بررسی مهر و محبت و ولایت مداری شیعیان می‌پردازد. این برنامه ۲ دی ساعت ۱۳ پخش می‌شود.
کد خبر: 77632
Share/Save/Bookmark