نظر نهایی در مورد پروژه «لاله» بر عهده سازمان بازرسی کل کشور است/نیکنژاد نتوانست ادعا‌هایش را ثابت کند
طباطبائی‌نژاد در نشست خبری سینما حقیقت عنوان کرد:
نظر نهایی در مورد پروژه «لاله» بر عهده سازمان بازرسی کل کشور است/نیکنژاد نتوانست ادعا‌هایش را ثابت کند
ممکن است «لاله» با کارگردان دیگری کلید بخورد
در نشست خبری هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در ارتباط با پروژه «لاله» گفت : نیکنژاد کارکردان این فیلم نظر حکم را قبول نکرد در نتیجه ما به سازمان بازرسی کل کشور نامه زدیم نبایدبه گونه ای نصور شود که ما با کسی مشکل شخصی داریم.
 
تاريخ : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
به گزارش هنرنیوز در نشست خبری هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که دبیری این جشنواره را بر عهده دارد در ارتباط با پروژه «لاله» گفت: نامه‌ای که کارگردان این فیلم «اسدالله نیکژاد» در مرداد ماه نوشته است موجود می‌باشد که وی اعلام کرده است هر نظری که توسط حکَم اعلام شود بنده آن را قبول می‌کنم اما وی بعد از اعلام نظر حکَم از اجرای آن سر باز زدند. باید بگویم که ما نبا اسدالله نیکنژاد و نه هیچ کارگردان دیگری مشکلی نداریم که عده‌ای بخواهند بگویند چون این پروژه مربوط به دورره قبل می‌شود ما با آن این گونه برخورد می‌کنیم به نظرم این حرف‌ها ابلحانه است. ما تلاش داریم تا طبق قوانین پیش برویم اگر قواعد را رعایت کنند حتماً مشکلات «لاله» حل خواهد شد.

طباطبایی نژاد گفت: در حال حاضر ما به سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای ارسال نموده‌ایم تا وارد عمل شوند و برای این فیلم تصمیم گیری کنند و به ما بگویند که برای ادامه کار چه کار باید کرد. اگر آن‌ها به ما بگویند که با کارگردان دیگری ادامه دهید قطعاً سریع این کار را انجام خواهیم داداسدالله نیکنژاد به عنوان کارگردان این پروژه حتی نتوانسته‌اند ادعا‌های خود را ثابت کنند و مدارکی را برای اثبات حرف شاند ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: ما به خاطر این موضوعات آخرت خود را نمی‌فروشیم متاسفانه در ارتباط  این فیلم مسیر شایسته ای طی نشده است به همین دلیل  این مسائل پیش آمده است. باید آنچه که به حقوق بیت المال ارتباط پیدا می‌کند را نیز در نظر بگیریم.
کد خبر: 76813
Share/Save/Bookmark