راننده جوانمرد میهمان«زنده باد زندگی»
از شبکه دو ببینید
راننده جوانمرد میهمان«زنده باد زندگی»
برنامه شبانگاهی «زنده باد زندگی» امشب، 15 دی میزبان راننده جوانمردی می شود که کیفی با ارزش 80 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
به گزارش هنرنیوز ، «زنده باد زندگی» امشب میزبان محمد علی فلاح پاکدامن و همسرش احترام خوش نیت می شود، پاکدامن راننده تاکسی با سابقه ای است که با امانتداری و اخلاق مداری اش به شهرت رسید.

پاکدامن که ۲۵ سال رانندگی کرده است، پس از یافتن ساک حاوی پول و طلا به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون ریال ، در اقدامی جوانمردانه آن را به صاحبش بازگرداند.

بعد از ظهر روز یکشنبه ماشینی که از تهران به رشت آمده بود، مسافران خود را در میدان مصلی پیاده کرد. راننده ساک های مسافران را در خیابان تخلیه کرد و یکی از ساک ها در خیابان جا ماند، ساکی که توسط راننده تاکسی امانتداری به صاحبش بازگشت.

در بخش کارشناسی برنامه «زنده باد زندگی» امشب نیز دکتر محمود گلزاری روان شناس و استاد دانشگاه درباره اینکه چگونه زندگی وروابط خانوادگی را بیاموزیم؟ گفتگو خواهد کرد.

«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که محمدجعفر خسروی تهیه کنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۴۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
کد خبر: 78091
Share/Save/Bookmark